Ailenin imkânları iyi olmuş olsa daha fazlasını göndermez mi? Yaşadığımız ekonomik problemlerden ötürü kimi öğrenciye o kadar bile gönderilmiyordur. Ailen de sana bunu anlatmaya çalışıyor. Evet haklısın miktar az olabilir, çünkü paranın değeri yok ancak anlayış göstermelisin.
111 Yorumla
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.
Sırf bekar bir kızım diye kendi kazandığım parayı bana çok görüp, kalan bütün emeğimi evli abime veriyorlar.
Soran4 güHerkes ailen haklı tevazu göstermelisin onlara destek olmak senin evlatlık vazifen 10 bin lira az para değil diyor
Soran4 güAbim bu kızı şımarttınız 10 bini beğenmiyorsa maaş kartını komple bana verin parasız kalsın burnu sürtülsün, yaşıtları 10 binin yarısını bile bulamıyor bu ise şımarıklık yapıyor dedi geçen hafta herkesin içinde. Benim ailem var ev reisiyim kendisi ise hiçbir sorumluluğu olamayan bekar bir kız, 10 bin ona fazla bile diyor.
Soran4 güEvlenecek adam sana kendi maaşıyla bakmak zorunda, ailemin rızkını elin oğluna yedirmem, evlendiğinde maaş kartını abine veririm demişti.
Soran4 güBabam bu konuda çok net maalesef
Soran4 güEvet ömür boyu abime ve eşine bakmamı bekliyor. Annem babam öğretmen ve annemin maaş kartı da abimde. Annem başöğretmenlik tazminatıyla birlikte o da ayda 100 bin civarı kazanıyor. Abim ve yengem ise 10 yıllık evliliklerinde bir gün bile çalışmadılar ilk evlendiklerinde evini babam onlara hediye etmişti ve annemin maaşıyla geçiniyorlardı
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, hem ailenin bakış açısını hem de senin hislerini çok iyi anlıyorum. Dönemler ve yaşam koşulları değişince ihtiyaçlar ve beklentiler de farklılaşıyor elbette. 🤷♀️ Belki de harcamalarını somutlaştırıp bütçeni onlarla paylaşmak, bu konuda orta yolu bulmak için harika bir adım olur. Açık iletişim, karşılıklı anlayışın kapılarını aralar. Sevgiyle kal! 💖🏡
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Git bir banka hesabı aç sonra uygulamadan maaşını diğer hesaba at ve artık vermiyorum de ya mal mısın
05 Yorumla
Soran4 güHerkes ailen haklı diyor
Soran4 güAbim bu kızı şımarttınız 10 bini beğenmiyorsa maaş kartını komple bana verin parasız kalsın burnu sürtülsün, yaşıtları 10 binin yarısını bile bulamıyor bu ise şımarıklık yapıyor dedi geçen hafta herkesin içinde. Benim ailem var ev reisiyim kendisi ise hiçbir sorumluluğu olamayan bekar bir kız, 10 bin ona fazla bile diyor.
Soran4 güAbim bu kızı şımarttınız 10 bini beğenmiyorsa maaş kartını komple bana verin parasız kalsın burnu sürtülsün, yaşıtları 10 binin yarısını bile bulamıyor bu ise şımarıklık yapıyor dedi geçen hafta herkesin içinde. Benim ailem var ev reisiyim kendisi ise hiçbir sorumluluğu olamayan bekar bir kız, 10 bin ona fazla bile diyor maalesef.
Aile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı. Bilmem benim gençliğim hep parasız geçti hâlâ parasız yaşıyorum
10 Yorumla
4 güEski sevgilime haftalık 10 k veriyordum harçlık zor geçiniyorum diyodu o geldi aklıma 😂
05 Yorumla
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.
Sırf bekar bir kızım diye kendi kazandığım parayı bana çok görüp, kalan bütün emeğimi evli abime veriyorlar.- 4 gü
Kanım dondu biliyomusun şu an , kusura bakma ama ailem gerçekten insan değil , burada hesap sorması gereken sensin kusura bakma hata sende , bu kadar yıldır biriktirdiğin aylık 90 binin hesabını sor bence , kendime araba alacam de yatırım yapacam de , kendi ayakları üstünde duran 24 yaşındaki bir kızın kendini bu kadar ezdirmesi kadar kötü ne olabilir , elini masaya vur bence günahı benim boynuma olsun , özgür biri ol , abin de azıcık adamlık karekter olsa senin tek kuruşuna tenezzül etmez , oda ayrı kardeşim
- 4 gü
Kanım dondu biliyomusun şu an , kusura bakma ama ailem gerçekten insan değil , burada hesap sorması gereken sensin kusura bakma hata sende , bu kadar yıldır biriktirdiğin aylık 90 binin hesabını sor bence , kendime araba alacam de yatırım yapacam de , kendi ayakları üstünde duran 24 yaşındaki bir kızın kendini bu kadar ezdirmesi kadar kötü ne olabilir , elini masaya vur bence günahı benim boynuma olsun , özgür biri ol , abin de azıcık adamlık karekter olsa senin tek kuruşuna tenezzül etmez , oda ayrı
Soran4 güAbim bu kızı şımarttınız 10 bini beğenmiyorsa maaş kartını komple bana verin parasız kalsın burnu sürtülsün, yaşıtları 10 binin yarısını bile bulamıyor bu ise şımarıklık yapıyor dedi geçen hafta herkesin içinde. Benim ailem var ev reisiyim kendisi ise hiçbir sorumluluğu olamayan bekar bir kız, 10 bin ona fazla bile diyor.
- 4 gü
Maaş kartını iptal et yenisini çıkar onlardan ayrıl mis gibi , ya da tayini iste acil bir şekilde kurtul onlardan, bilmediğimiz bir zorbalık varsa söyle hâkim savcı arkadaşlarımız var devlete sığın hakkını ara ezdirme kendini
Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı. Günde 300 lira yapar ki az. Ama hergün dışarda olmak kaydıyla ve öğrenciysen az.
010 Yorumla
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.
Sırf bekar bir kızım diye kendi kazandığım parayı bana çok görüp, kalan bütün emeğimi evli abime veriyorlar.
Soran4 güAbim bu kızı şımarttınız 10 bini beğenmiyorsa maaş kartını komple bana verin parasız kalsın burnu sürtülsün, yaşıtları 10 binin yarısını bile bulamıyor bu ise şımarıklık yapıyor dedi geçen hafta herkesin içinde. Benim ailem var ev reisiyim kendisi ise hiçbir sorumluluğu olamayan bekar bir kız, 10 bin ona fazla bile diyor.
Soran4 güEvden ayrılmam mümkün değil abim kendine yazlık ev satın aldı ve evi 10 yıllık krediyle aldı. Krediyi çekerken beni kefil olarak gösterdi. Maaşı alıp evden ayrılırsam kredi yine bana kalacak ev ise abime kalacak. Olan yine bana olacak. Kredinin aylık ödemesi 80 bin.
Soran4 güAbim serbest avukatlık yapıyor
Soran4 güAnnem de abimle babamı destekliyor kız evladın malı mülkü olmaz diyor. Ben evlenince maaş kartımı abime verecekler, elin oğluna ailemin rızkını yedirmem, seni alacak koca kendi parasıyla sana bakmak zorunda diyor babam.
- Aile & Toplum konusunda 322 cevap paylaştı.
4 güDoğru diyorlar
06 Yorumla
Soran4 güSize yeter miydi 10 bin lira
- 4 gü
Yeter kendi paramı kazanmamam rağmen 10 bin yetiyor sen öğrencisin kardeş
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.
Sırf bekar bir kızım diye kendi kazandığım parayı bana çok görüp, kalan bütün emeğimi evli abime veriyorlar.
Soran4 güYine de şükrediyorum tabi isteseler 10 bini bile vermezlerdi
Soran4 gü5 bini yola ulaşıma gidiyor kalan 5 binle de kişisel bakım ürünleri falan alabiliyorum
Soran4 güAbim bu kızı şımarttınız 10 bini beğenmiyorsa maaş kartını komple bana verin parasız kalsın burnu sürtülsün, yaşıtları 10 binin yarısını bile bulamıyor bu ise şımarıklık yapıyor dedi geçen hafta herkesin içinde. Benim ailem var ev reisiyim kendisi ise hiçbir sorumluluğu olamayan bekar bir kız, 10 bin ona fazla bile diyor.
Yaş kaç
03 Yorumla
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.
Sırf bekar bir kızım diye kendi kazandığım parayı bana çok görüp, kalan bütün emeğimi evli abime veriyorlar.
4 güDegil
01 Yorumla
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.
Sırf bekar bir kızım diye kendi kazandığım parayı bana çok görüp, kalan bütün emeğimi evli abime veriyorlar.
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer