33 yaşında devlet memuruyüm, 21-22 yaşında kadın ev arkadaşı almak etik mi?

Ben Ankara 'da yalnız yaşıyorum, devlet memuruyum ve dibimde kampüs var. Birkaç kız ile tanışma şansımız oldu ve eve yerleşmekte istekli gibiler ama bana etik gelmiyor, maddi imkansızlıklar nedeniyle onları kullanmış olabileceğimi düşünüp ev arkadaşı istemiyorum dedim çünkü ben yaşımı göstermesem de 33 yaşındayım ve bu kızlar 21-22 yaşlarında, bazıları daha küçük.
33 yaşında devlet memuruyüm, 21-22 yaşında kadın ev arkadaşı almak etik mi?
Cevapla