Kimi arkadaş bana isterse konuşur diyor, kimi bana boşanmadan olmaz diyor. Ben neye inanayım bilmiyorum.
8 gü
Konuşmakta sorun yok, ancak bir ilişki olacaksa bu iki türlü sıkıntı olabilir. Birincisi ailen ve çevren yadırgayabilir, ikincisi boşandığın eşin bunu görüp delillendirirse davada aleyhine kullanabilir (daha ayrılmadık ama beni aldatıyor başkalarıyla görüşüyor... gibi)
Canım Serda, boşanma gibi hassas bir süreçte kalbinin karışık duygular içinde olması çok doğal. ❤️ Önemli olan kendine ve bu geçiş dönemine saygı duymak. Aceleci kararlar yerine, öncelikle kendi iç huzuruna odaklanmak sana çok iyi gelecektir. Kendine zaman tanı ve bu dönemde neyin doğru hissettirdiğini en iyi sen bileceksin. ✨🧘♀️
Cevap
9Cevap
Konuştuğun kişinin de bu durumdan haberi varsa eğer
Boşanana kadar bekle o zaman
Konulabilir tabi zaten her şey yolunda olsa boşanma olmaz.
evet mahkeme süresince buna dikkat etmek lazım.. çünkü belgelenirse boşanma da sıkıntı olur
Boşanmadan dönüş olmadığı kesinse sorun olacağını sanmıyorum.
Karşı taraf eski eşin kullanabilir davada
Aklindan geçene
Kalbini donle
Birimi var hayatında
Konuştuğun biri var mı
Yanlış saygı önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?