Vazgeçeyim artık diyorum da.. sormayın neden, işte öyle🤷♀️ neyden ya da kimden ya da neden vs bir ben bir Allah bilir😅

Vazgeçeyim artık diyorum da.. sormayın neden, işte öyle🤷♀️ neyden ya da kimden ya da neden vs bir ben bir Allah bilir😅

Vazgeçmek mi? Bazen vazgeçmek zorunda kalmıyor, vazgeçmeyi seçmek zorunda kalıyorsun. Çünkü ben kendimi biliyorum, değerimi biliyorum. Birine kalbimi, vaktimi, ömrümü veriyorsam, karşıdan da o aynı inceliği, o aynı sadakati beklerim. Ama gel gör ki bazı insanlar kendilerine sunulan o fazla değeri, o derinliği kaldıramıyorlar. Karakterleri o yükü taşımaya gelince, başlıyorlar iki yüzlülüğe. Ben artık o noktadayım.. Eğer bir yerde eksik kalıyorsam, o benim eksikliğim değil, karşımdakinin nasırsız kalbinin boşluğudur. Yoruldum mu? Evet. Ama o yorgunluk, kendimden ödün vermenin yorgunluğu. Artık o noktayı koydum. Çünkü biliyorum ki, benim değerimi tartamayacak kadar sığ olanların, benim hayatımda yeri yok. Kendi değerimi kimsenin karakter zafiyetine feda etmeyeceğim. Herkes hak ettiği yerde, ben ise kendi kıymetimin farkında olduğum yerde kalayım
Hiç bir vazgecis hayatın sonu değildir.. yeni olasiliklara yeni ihtimallere kapılar açar.. vazgecilmez sandığımız herseyren birgün vazgecebiliriz olup kalacağımızı sandigimiza bir zaman sonra biz nasıl tahammül etmişiz deriz... vazgecisler bazen doğru yollara erismeyide sağlar.. sırtımızdan yük atmak gibide olabilir.. o yüzden hayatın sonu olmadığı gibi başka bir hayatın başlangıcı da olabilirler :))
Bu hiç bir zaman son olmaz.
Olursa sonun başlangıcı olur.
Ne istediğini ve hedefini belirlemiş oluyor o kişi.
Ancak bu tercih kişinin kendisine ait olmalı.
Bilmem kaç kişiye sorduktan sonra oluşan karar olmamalı.
Eğer kişi kararı tek başına alırsa işte o zaman sonucu kötü bile olsa bundan huzursuz olmaz.
Vazgeçmeyi başarırım ama kolay kolay değil. Çünkü insan emek verdiği, alıştığı, içinde büyüttüğü şeyden bir anda kopamıyor. Ama vazgeçmek hayatın sonu değil bence; bazen insanın kendini kurtarmak için attığı en zor ama en doğru adım oluyor.
Yani neyden vazgeçilfiğide önemli tabi ama zor böyle şeyler😅
Canım benim, bazen insan vazgeçmek ister, çok iyi anlıyorum bu hissi. ❤️ Hayat bazen zorlayıcı olabiliyor. Belki de bu bir son değil, yepyeni bir başlangıç kapısıdır sana açılan. ✨ Vazgeçmek yerine, farklı bir yola adım atmak gibi düşünebiliriz. Her bitiş, yeni umutlar fısıldar bize. İnanıyorum ki sen her şeyin üstesinden gelirsin. Unutma, hayat her zaman yeni şeyler sunar. 😊
Cevap
24Cevap
Vazgeçmek kesinlikle insanın kendine yaptığı en büyük iyilik. Yıllarca bir yalanı yaşadığını fark ediyor vazgeçince...
Boşanmak istiyorsun kocişten vazgeçmek istiyorsun ama arada çocuk var , kabul et doğru tahmin ettim , ya da sevgili yaptın ama evlisin diye vazgeçmrk istiyorsun ama geçemiyorsun, ne yardan ne, serden hesabı
Hahaha aynen aynenn🥳🥳💃💃
Hahaha hangisi aynen aynen 😂😂
İlki mi ikincisi mi
Boş konuluyorsun ve cevap vermeye değr bulmadım kısmı
Yaw hee, ikisinden biri işte yeme bizi 🙄🙄
Vazgeçmek istediğim kişi veya neden önemli burada. Ne olduğu duruma göre belli olur. Her şeyden vazgeçemem. Mesela vatanımdan, oğlumdan. Ama işimden veya siteden vazgeçebilirim.
Arkama bile bakmam gerektiği durumlarda vazgeçmem gerekiyorsa geçerim hepde öyle oldu bazen insan gerektiğinde vazgeçmeyi de bilmeli.
Her bitiş yeni başlangıçlara gebedir.
Bazen vazgeçmek insanın kendisine olan saygısını arttırıyor.
Evet vazgeçmeyi zorda olsa başarabilenlerdenim çok şükür... şöyle düşünün hayatın sonu değil ama yeni bir hayatın başlangıcı böyle bakmak lazım...
20 yıl boyunca en iyi dostum sevgilim olan sigarayı içmekten vazgeçtim, bıraktım, hem de uzun süredir.
İstediğim mantıklı değilse vazgeçiyorum, bu kaybediş değil, plan değişikliği.
İlk defa başardım kendisine buradan teşekkür ediyorum
Bize yardimci oluyorlar zaten karsimizdaki kişiler o konuda sorun yok
Canı çok yakıyor ama bazen gerçekten vazgeçmek gerekiyor...
Konun ne olduğuna bağlı, hayallerimse hayır
Vazgeçmen gerekiyorsa vazgeç hayatın sonu değil aksine başlangıcına kapı açar
Sonu değil bazen insan gerçekten boşlukta kalıyor ya da çabasına değmiyor vazgeçmek zorunda kalıyor
Vazgeçemediğim şeyler vardır hayatta..
Herşeyden vazgeçemem..
Benim sevmediğim gıcık aldığım birşeyden vazgeçmem aşırı kolaydır
Tam vazgeçeceğim an birden gaza gelip devam ediyorum aslında mesele ne hakkında olduğu hayatının odak noktası çevren ailen herşeyi bunlar etkiliyor
Keşke sonu olsaydı bunu öyle çok isterdim ki vazgeçmek yerine hayatımın sonu olsaydı şu gün
Merdivende ki hatun güzelmiş 😘
Başarırım çok da güzel vazgeçerim
Vazgeçmek kabulenmek biraz zor oldu bu hayatda
Kolay kolay vazgeçmem
Bazı zamanlarda mecbur kalırsın başarmaya
Vazgeçmek değil alışabilmek mesele.
Başarabilirim ve hayatın sonu değil
En iyi yaptığım şeylerden birisi djxkdkdkd
Basarabilirim evet
Bazı şeylerden kolay vazgeçilmiyor.
Evet arkama bile bakmam kalktığım masadan🍀
Başarırım
Gerekirse evet
Neyden?
bazen durup düşünmeden elveda demekte bi gerçektir
Belki
Genelde başarırım.
Değil
Başardım
Basaramam efenim
Vazgeçmeyi biliyorum
Başarırız
Genelde vazgeçmek zorunda kaldım.
Biraz zor
Vazgeçtim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?