Mesela sen 20'li yaşlarının sonundasın, annen 40'lı yaşlarının sonunda
4 gü
Mesela sen 20'li yaşlarının sonundasın, annen 40'lı yaşlarının sonunda
Tabikide iyi çünkü 50 yaşını geçmiş aile bireyleri çok dengeli mantıklı akıllı düşünemiyorlar eskisi gibi. Annem 54 yaşında, 39 yaşındayken ki haliyle şimdiki hali hiç bir değil zihin olarak. Kadın alzheimer gibi her şeyi unutuyor.
Tabii ki daha iyi, sonuçta ister istemez yaş ilerledikçe enerji düşüyor. O anne daha bohça/çeyiz yapacak düğünde oynayacak torun bakacak, enerji şart ☺️
öyle ama genç anne olmak daha iyi değil
Cevap
6Cevap
E tabiii iyi de anlaşırsınız
Kaç kardeşin
hiç yok
E niye yapmamış yaaa
sormak lazım
Kaç yaşındalar
58..
Sen kaç yaşındasın ya
Annemle aramda 18 yaş var pek bi etkisi yok yani
Çok da genç olmadı ki
28 48 olsa
Niye daha iyi olsun
Ee t ilgi çekici
Babanla beraber mi
ne alaka
Sadece annenden bahsetmişsin baban genç değil mi
bilmem.. örnek verdim
Güzel
Ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?