Sadakat neden hep ihaneti cekiyor, sadik olan kadinlar neden ilk aldatilan oluyor?

Sadakat gösterene neden ihanet ediliyor, yıllarca evliyim, çevremdeki kız arkadaşlarım da evliliklerinde ilk aldatılan pozisyonundalar. Karşımda sadakatli bir insanmış gibi davranan erkek cinsinin iki yüzlülüğünden gına geldi. Bu yüzden kızlarıma ve kızlarımıza sadakati ancak kendilerine yapmalarını, bağlılığın kötü olduğunu öğütlüyoruz, çünkü ezip geçiyorlar, ne kalp kalıyor ne onur ne güven, hayatımızı altüst ediyorlar, siz ne düşünüyorsunuz

Sadakat neden hep ihaneti cekiyor, sadik olan kadinlar neden ilk aldatilan oluyor?
Cevapla