Arkadaşlarla araya çocuklar yüzünden mesafe girmesi normal mi, sizde de oluyor mu?

Güncellemeler
9 gü
37 yaşındayım arkadaş çevrem de genelde bu yaşlara yakın ve çocuklarımız da genelde 7-10 yaş olarak değişiyor. Ben kimseyi rahtsız etmeyen, iyi, örnek bi çocuk yetiştirmeye çalışıyorum ama bazı arkadaşlarımın çocukları maalesef çok şimarık dayanılacak gibi değil hep kendi istedikleri olsun istiyolar. Benim çocuk onlara göre hareket etsin falan istiyolar. Bu yüzden çoğu ile arama mesafe koymak durumunda kaldım. Üzücü olan arkadaşlarım iyi insanlar ama çocukları çok sinir bozucu sizler bu durumla
Arkadaşlarla araya çocuklar yüzünden mesafe girmesi normal mi, sizde de oluyor mu?
Cevapla