Lise ilkokul hatta ortaokul zorbalarım şu an benden daha iyi ben miydim acaba hatalı?

İlkokuldakiler hoca seviyor, biraz da garibanım diye dışlardı, oyunlara almaz, alırlarsa sen köpek ol derlerdi

Ortaokul kendi halimdeydim, resim çizerdim zaten, ben soru çözeceğim zaman o canım zaten yapamaz sesleri gelirdi, bak oradan bir karma oldu, bana canım diyen kız, ben lisede sayısal birincisi oldum, aynı lisedeydik, soru getirmeye başladı

Lise kendi halimdeydim, kimseye zararım olmazdı ama yine de uğraşırlardı, ortaokuldaki gibi kendi kendime kalmama bile izin verilmez, kitap okumak istesem arkadaşım olmadığı için önüme gelir tamam sensin yaparlardı, durduk yere psikolojik ve fiziksel şiddet uygularlardı, başka sınıftan kızlar bile, benim erkeklerle işim olmazdı, gelip önümü kesip sizin sınıftaki... adlı çocuk var ya heh ondan uzak dur yapardı

İlkokuldakiyle yıllar sonra aynı kütüphanede karşılaştık, lisede zorbalanmış, hatta zorbalıklar yüzünden psikoloğa gitmiş, kırmızı reçeteli ilaçlar almış, helallik aldı ettim, çocuktuk sonuçta ama ortaokul ve lisedekileri asla affetmem, beter olsunlar, bazen sosyal medyada görüyorum ama bayağı mutlu görünüyorlar, bense daha kötü bir haldeyim, bazen diyorum ben miydim suçlu, ilahi adalet neden bu sefer işlemiyor

Lise ilkokul hatta ortaokul zorbalarım şu an benden daha iyi ben miydim acaba hatalı?
Cevapla