İlkokuldakiler hoca seviyor, biraz da garibanım diye dışlardı, oyunlara almaz, alırlarsa sen köpek ol derlerdi
Ortaokul kendi halimdeydim, resim çizerdim zaten, ben soru çözeceğim zaman o canım zaten yapamaz sesleri gelirdi, bak oradan bir karma oldu, bana canım diyen kız, ben lisede sayısal birincisi oldum, aynı lisedeydik, soru getirmeye başladı
Lise kendi halimdeydim, kimseye zararım olmazdı ama yine de uğraşırlardı, ortaokuldaki gibi kendi kendime kalmama bile izin verilmez, kitap okumak istesem arkadaşım olmadığı için önüme gelir tamam sensin yaparlardı, durduk yere psikolojik ve fiziksel şiddet uygularlardı, başka sınıftan kızlar bile, benim erkeklerle işim olmazdı, gelip önümü kesip sizin sınıftaki... adlı çocuk var ya heh ondan uzak dur yapardı
İlkokuldakiyle yıllar sonra aynı kütüphanede karşılaştık, lisede zorbalanmış, hatta zorbalıklar yüzünden psikoloğa gitmiş, kırmızı reçeteli ilaçlar almış, helallik aldı ettim, çocuktuk sonuçta ama ortaokul ve lisedekileri asla affetmem, beter olsunlar, bazen sosyal medyada görüyorum ama bayağı mutlu görünüyorlar, bense daha kötü bir haldeyim, bazen diyorum ben miydim suçlu, ilahi adalet neden bu sefer işlemiyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer