İnsanlar hayatı yaşamadan niye evleniyor?

Çok saçma geliyor, daha hayatı hiç yaşayamamışsın bile, gidip sorumluluk altında eziliyorsun. Ne anladım ben bu işten, yaşamaktan kastım birilerinin çilesini çekmektense dünyayı gezersin, illa evlenip çocuk mu yapacaksın, öyle de çalışıyorsun, böyle de, bir de hizmet ediyorsun. Sorsan kaç kez tatil yaptı, doğru dürüst cevap veremez.

İnsanlar hayatı yaşamadan niye evleniyor?
Cevapla