Benim durumumda olan ya da ne olduğunu bilen var mı?

Hayatımda büyük bir problem yok tamam tamamen istediğim gibi değil ama berbat ötesi de değil. Konforlu ama bilmiyorum içimde hep bir daralma ve huzursuzluk var. Bazen kendime kızıyorum ne derdin var diye ama istemsizce saatlerce ağlıyorum elimde değil kendimi tutunca daha kötü şekilde sirayet ediyor. İstediğim hayatı kurmak için çok çabalıyorum hem işe gidiyorum hem ders çalışıyorum bir ara bulunduğum çevreye, hayatıma kafayı taktım ama bu durum bununla da alakalı gibi değil. Çünkü zaten uğraşıyorum yeni bir hayat için.
Eski hayatıma eski diyorum çünkü o zaman çok farklıydım biraz daha yumuşaktı hayat ve çekilesiydi ama sanki şimdi perde aralanmış gibi.. Eski halimi çok özlüyorum o zaman ne kadar sıkıntı yaşasam da acı çeksem de huzurlu halime her halükarda dönüyordum. Ama şu an içimde bir şey bana bir türlü huzur vermiyor. Bu duygulardan kaçmak için acaba işe mi gömülsem kendime bir uğraş mı bulsam diyorum ama zaten ağırlık çalışıyorum, okuyup araştırıyorum, çiziyorum ders, iş var ama hiçbiri almıyor bu boşluğu benden, iyice içime sirayet etti.
Ama ne olduğunu anlamıyorum bir türlü

Benim durumumda olan ya da ne olduğunu bilen var mı?
Cevapla