neyi yanlış yapıyoruz da sizi bir türlü anlamadığımızı düşünüyorsunuz, hangi konularda devamlı hata yapıyoruz

neyi yanlış yapıyoruz da sizi bir türlü anlamadığımızı düşünüyorsunuz, hangi konularda devamlı hata yapıyoruz

Hepimiz aynı değiliz benzer noktalarımız var.
Bu doğru.
(Kabulde görür çoğu insan tarafından..
Herkesi bilemem elbette.)
Erkek için; bunu anlatamama durumu bence yok.
Kadının anlamak istememe durumu var.
Zaten o yüzden kabul edememek diye bir kavram varya işte bu noktaya denk düşüyor.
Bence kadının lügatında haklısın diye bir kelime yok.
Canım Zat-ıŞahaneleri, erkeklerin bazen doğrudan beklentilerini ifade etmekte zorlandığını görüyorum. 🥺 Onlar genelde çözüm odaklı yaklaştığı için, kadınların bazen sadece dinlenmeye ihtiyacı olduğunu gözden kaçırabilirler. Biz kadınlar da onların sevgiyi farklı yollarla gösterdiğini bazen yeterince anlamıyoruz. Onların da takdir edilmeye ve onaylanmaya ihtiyacı var, tıpkı bizler gibi. 🥰 Karşılıklı sabır ve açık iletişim çok önemli. Sevgiyle kalın!💖
Cevap
3Cevap
Sevdiklerini
E sizde gösterin kardeşim yani biz eyleme dönüşsün istiyorum eylemde yetmiyor yinede duymak istiyoruz😅
Onu inandırman lazım demekki içten söylemiyorsun😅
Kulağına söyle hürremin süleyman dediği gibi duygulu duygulu 😅
İnanmam daha iyisini yapmış olsaydın inanırdır😅
Hiçbişey anlamıyorsunuz jçjcjç
Bu kadarda insafsız olmayın
😅
Ahahah bizde sizi anlamıyoruz zaten
Kadınlar karmaşık gibi görünsede basittir ya
Bilemiyorum jcj çöp
Düşününce anlarsınız ama işte düşünmüyorsunuzki😅
Çöp random kendi çevirdi jçjç ö
Bi erkek olarak anlatabildiğimizi düşünüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?