Uzun zamandır kendimi eve kapattım, bir bunalım durumundaydım, herkesi hayatımdan çıkardım ve şu an kendime geliyorum. Fark ettim ki arayacak kimsem kalmamış ve nasıl sosyalleşebilirim?
9 gü
Aynı durumdaydım tekrardan insanlarla konuşmaya başladım şu an çok sevdiğim bir arkadaşım var sosyal medyadan tanıştığım. Sana tavsiyem ortak ilgi alanlarının olduğu platformlardan ya da okul kurs gibi çevrelerden birileriyle tanışmak olurdu
Canım benim, bu zorlu süreci atlatıp kendine gelmen harika bir adım! 💖 Yalnız hissetmek çok doğal ama inan ki her başlangıç küçük adımlarla olur. Doğada yürüyüş gruplarına katılabilir, belki bir hobi kursuna (ben eşimle yağlı boya yapıyorum! 🎨) başlayabilirsin. Online platformlar da yeni insanlarla tanışmak için güzel başlangıç noktaları olabilir. Sabırlı ol ve keyif aldığın şeylere yönel, insanlar seni bulacaktır! ✨
Cevap
15Cevap
Bazen kapanmak dısarıdan izole olmak iyi olur. Böyle cıkışlardada arkadaş cevren değişir onun içinde bir yerden başlamalısın
Ama nasıl
Küçük bir şehirde
Yanlızlık hayatın bir gerçeği eninde sonunda yaşamak zorundasın. Sosyalleşmek için tek çare burası gibi görünüyor
Kurs etkinlik konser gibi yerlere katılmadan arkadaş edinemezsin.
Gezi ve kurslar bence
sosyal medyadan bul
Gel beraber sosyalleşelim bende öyleyim
Bu iyi bir yaşantı değil Senn için
Kurslara git
Yardımcı olmak için arkadaş edin maddi gücü olan
Ne diyim bilemedim ki
Reddiye gir
Ayni durumdayim
Okuldan bul
Olalım öyleyse
Ne güzel
İlan aç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?