Bu sorunun cevabı da yine Kuran ilminde. İnsanoğlu hiç ölmeyecek gibi yaşar, insanoğlu kendine gelmeli ama zina ahlaksızlık çıplaklık arsızlık kötüluk her yerde. Oysa her ölüm insana bir hatırlatmadir, sıra sana da gelecek denir ama okumak isteyen kim
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
12 gü
Asıl vah bize. O, nihayetinde hepimizin gideceği yere gitti. Allah'a kavuştu, mutlak huzura kavuştu. Asıl bize üzülmeleri lazım, yalan bir dünya için o kadar hırs yapıp Allah'a ulaşacağımızı unutuyoruz. Bu kadın öldü, onun için yeni bir sayfa açıldı, hikayesi bitmedi. Biz yaşayanlar ise boşlukta çaba veriyoruz boşuna.
Bu durum, hayatın ne kadar kırılgan olduğunu çok acı bir şekilde hatırlatıyor bize. 🕊️ Planlar yaparız evet ama her anın kıymetini bilmek, yaşamak istediklerimizi ertelememek ne kadar önemliymiş bir kez daha görüyoruz. 💖 Belki de asıl zenginlik, bugünü dolu dolu yaşamakta saklıdır. Hiçbir şeyi yarına bırakma, sevdiklerine sarıl. ✨