10 gü

Evlenirken değil de evliliğin 3 . yılında düğün yapmak daha mantıklı değil mi?

Yani daha büyük bir belirsizlik hâkim iken, mutlu olup olmayacağın, evliliğin nasıl seyredeceği belli değilken yarınlar yokmuşçasına göbek atmak, eğlenmek bana çok saçma geliyor. 3 yıl geçer, mutluysan çık eğlen. Ve şükret.

Güncellemeler
10 gü
Aynı evde yaşamak suretiyle ya da sık sık bir araya gelerek tanıdığınızı sandığınız insanlar evlenince farklı olabiliyor. O yüzden kronometre o imzayı atınca başlar kanımca:)
Güncellemeler
2 gü
Güncel.
Evlenirken değil de evliliğin 3 . yılında düğün yapmak daha mantıklı değil mi?
Cevapla