Ben uyuşturucu kullandığım için 6 ay yatmıştım. Size bir şey söyleyeyim mi. Tarifi yok bu yerin. Dünyada cehennemi yaşatıyorlar resmen. 10 kişilik koğuşta 25-30 kişi kalıyorduk. 1 yatakta 3-4 kişi yatıyor, tuvalette tuvaletin önünde yerde yatıyor insanlar. Bana tuvalet önü düşmüştü, tuvalete giren benim üzerimden atlayıp giriyordu. İnsanlar 1 bardak temiz su için kavga ediyorlardı. Su yok yemek yok her şey çok sınırlı. Hasta olsan tedavin yok. Ölüm kalım meselesi, bir hastalığın, bir yaralanman olmadan revire götürmüyorlar bile seni. Ben bir kere çok pis hasta olmuştum, ateşim 40 derecenin üstündeydi. Yerde soğukta titreye titreye uyudum. Ne bir ilaç ne başka bir şey hiçbir şey vermiyorlar. Sürekli kavga tartışma sataşma. Kendi özel alanın asla yok zaten. Benim cezaevinde birkaç abla gece bayılana kadar ölüyordu, ciğerler bitmiş artık. Kadın gece kalkıp bağıra çağıra ağlıyordu hastalığından, kimsenin umrunda değil. Bir insana bu kadar eziyet yapılmaz. Hadi suçluysa hak ediyor psikolojisine gireceksiniz belki. Yarısı suçluysa yarısı nefsi müdafaadan, iftiradan, kendisini korumak için karşı tarafa saldıranlardan oluşuyor. Siz ne düşünüyorsunuz
7 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer