Ben cezaevleri hakkında bir şey söylemek istiyorum?

Ben uyuşturucu kullandığım için 6 ay yatmıştım. Size bir şey söyleyeyim mi. Tarifi yok bu yerin. Dünyada cehennemi yaşatıyorlar resmen. 10 kişilik koğuşta 25-30 kişi kalıyorduk. 1 yatakta 3-4 kişi yatıyor, tuvalette tuvaletin önünde yerde yatıyor insanlar. Bana tuvalet önü düşmüştü, tuvalete giren benim üzerimden atlayıp giriyordu. İnsanlar 1 bardak temiz su için kavga ediyorlardı. Su yok yemek yok her şey çok sınırlı. Hasta olsan tedavin yok. Ölüm kalım meselesi, bir hastalığın, bir yaralanman olmadan revire götürmüyorlar bile seni. Ben bir kere çok pis hasta olmuştum, ateşim 40 derecenin üstündeydi. Yerde soğukta titreye titreye uyudum. Ne bir ilaç ne başka bir şey hiçbir şey vermiyorlar. Sürekli kavga tartışma sataşma. Kendi özel alanın asla yok zaten. Benim cezaevinde birkaç abla gece bayılana kadar ölüyordu, ciğerler bitmiş artık. Kadın gece kalkıp bağıra çağıra ağlıyordu hastalığından, kimsenin umrunda değil. Bir insana bu kadar eziyet yapılmaz. Hadi suçluysa hak ediyor psikolojisine gireceksiniz belki. Yarısı suçluysa yarısı nefsi müdafaadan, iftiradan, kendisini korumak için karşı tarafa saldıranlardan oluşuyor. Siz ne düşünüyorsunuz
Ben cezaevleri hakkında bir şey söylemek istiyorum?
Cevapla