Esimle aram cok kotu, icinde siddet de var ama herkes neden hala sabret diyor, kimse empati kuramiyor mu?

Artık gerçekten o kadar bir bunalma geldi ki yani o sözleri duyunca tarif edemiyorum, içim bunalıyor, kafamı koparasım geliyor ya, eşimle aram kötü diyorum, herkes aman kocan yakışıklı, yok şurada yaşıyorsun, sana şunu aldı etti, düğünün şöyle güzeldi, üstüne şunu yaptı diye destan yazıyorlar ya, anlaşamıyorum diyorum, içinde şiddet vs her şey var ama detayını anlatamıyor insan, gerçi anlatsam da yine aynı şeyi der, sabır et derler
Esimle aram cok kotu, icinde siddet de var ama herkes neden hala sabret diyor, kimse empati kuramiyor mu?
Cevapla