Boşanmış, çocuğu olan kadına ciddi ilişki deyip reddedilince hakaret eden erkekler neden bu kadar karaktersiz oluyor?

Benim gibi bir evlilik yapmış, ayrılmış, bir çocuğu olan, benim yaşlarımda 30 yaşında biriyle konuşuyordum, ben de ayrıldım iki çocuğum var ilk zamanlar çok iyiydi sonra benimle bir şeyler yaşamak istemişti, ben de kabul etmedim, olmaz istemiyorum dedim ki yalan da değil, sonra bana o*o*pu dedi, bana o kelimeyi söyledi sırf birlikte olmak istemedim diye, ben de o kelimeyi ona iade ettim, ağır konuştum sonra engelledim, bir kaç gün sonra baktım mesaj yazdı, arıyor köpek gibi yalvarıyor özür dilerim affet, sinirle söyledim seni denedim seni seviyorum falan saçma sapan şeyler, sonra yine başladı art arda aynı kelimeleri yazmaya ve ben sana y*r*aktan başka bir şey vermem o*o*pu dedi, ben de ağzıma ne geliyorsa yazdım engelledim, o kelime senin sülalendir bir daha yazma bana arama sakın beni dedim engelledim s*r*fsizi dengesiz ya tam dengesiz başka açıklaması olamaz neden böyle karaktersizler var

Boşanmış, çocuğu olan kadına ciddi ilişki deyip reddedilince hakaret eden erkekler neden bu kadar karaktersiz oluyor?
Cevapla