Yeni tecrübe, yeni kayıplar demek gibi geliyor bana hep
https://youtu.be/HlCX-n2si48?si=6FK1Q7s-58VnlXic
https://youtu.be/HlCX-n2si48?si=6FK1Q7s-58VnlXic
Tecrübe, aslında kendinden eksilmek değil, fazlalıklardan arınıp özüne dönmektir. Her yaşadığım kayıp, yerini daha sağlam ve akılcı bir duruşa bıraktı. Önemli olan kaç parçanın eksildiği değil, geriye kalanların ne kadar kaliteli olduğudur. Ben yaralarımdan beslenmeyi değil, onları karakterimi inşa eden birer yapı taşına dönüştürmeyi öğrendim. Gerçek güç, yaşananlardan sızlanmak yerine o tecrübeyi bir zırh gibi kuşanmak oldu benim için
Evet, bazen tecrübe insana bir şeyler öğretirken içinden de bir şeyler alıp götürüyor. Daha dikkatli oluyorsun ama eski kadar saf kalamıyorsun. Daha güçlü duruyorsun ama bazı duyguların eski sıcaklığı kalmıyor. İnsan her yaşadığından sonra biraz olgunlaşıyor, biraz da o eski hâlinden uzaklaşıyor. Belki de büyümek dediğimiz şey, bazı yanlarımızı geride bırakmayı öğrenmek.
Tecrübelerin bazen insana bir şeyler eksilttiğini hissetmen çok doğal canım. Sanki her yeni deneyim, eski bir yanını alıp götürüyor gibi gelir. Ama aslında o eksilen yerler, seni daha güçlü, daha bilge yapıyor. O kayıplar, yeni bakış açıları ve derinlikler kazandırıyor. Bu, olgunlaşma ve dönüşüm sürecinin bir parçası. 🌱 Kendi içindeki eşsiz hazineleri keşfediyorsun. ✨
Cevap
14Cevap
evet her deneyim ve acı ile daha duygusuz olur.
Öyle şeyler kazanıyor ki kaybettikleri kazandıklarına değiyor
Eksilttiği kadar da güçleniyor tabi bu pahalıya mal oluyor o acıdan sonra insan onu göremiyor.
Hayattan yediğin kazıkların toplamıdır jçjçjç
yoruluyor insan
Bana da öyle geliyor
Tecrübe katarken, bazen umuttan da götürüyor.
Eksilmeden çoğalamazsın.
Aksine birşeler katıyor
Sonuna kadar katılıyorum
Beklentiyi birakiyorsun
Hem eksiltir hem ekler
Kesinlikle Öyle Bunun Örneğini Yaşadım.
Bence eksiltmez
O tecrübe zaten yenilen kazıklardan ibaret oluyor
Ruhu değişiyor insanin
Eksilir insan
Bir bakıma öyle…
Evet öyle oluyor
Evet ne yazık ki öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?