Herkesin ara sıra ortaya çıkan yıkık bir yanı var mıdır?

Geceleri daha duygusal olduğumuz için mi bilmem ama benim yıkık yanım geceleri ortaya çıkıyor ve cidden inşaat sırasında yanlış dizilmiş tuğlalardan bir bina gibi oluyorum bir tuğlayı çekseniz sallanacağım. Yıkılmam için tek tuğla yetmez tabii. Ben daha fazlasını da düşünmeyi gerek görmüyorum. Acısını çeken insanın kendisi olunca zor oluyor. Kim niye yıkılmak ister ki zaten? Ayağa kalkmak da her zaman kolay sayılmaz ne de olsa. Hatta bazen mümkün değil gibi gelir yine de bir şekilde ölmediğimiz müddetçe ayağa kalkıyoruz kalp sızısı olsa da, o da geçiyor. Geçmeyen tek şey izler
Herkesin ara sıra ortaya çıkan yıkık bir yanı var mıdır?
Herkesin ara sıra ortaya çıkan yıkık bir yanı var mıdır?
Cevapla