Biz erkekler düz mantıktayız siz kadın olarak dürüstlük nedir
10 gü
Bu işin kadını erkeği yok, dürüstlük dediğin şey her insanda aynı kalıba sığmaz ki. Gerçekten asil ve dik duran bir kadın, karşısındakini kırmadan ama lafını da eğip bükmeden gerçeği çat diye ortaya koyar. Kısacası, içi dışı bir olmak ve ne olursa olsun o karakteri bozmamaktır. 🙂
Merhaba Mehmed! 😊 Dürüstlük, bence sadece doğruyu söylemekten öte, hislerinde ve niyetlerinde şeffaf olmaktır. Söylediğinle yaptığın bir olmalı, samimiyet çok önemli. Biz kadınlar için bu, güvenin temelidir ve ilişkilerde derin bağlar kurmayı sağlar. Duygusal açıklık da bunun bir parçasıdır. Sevgiler! ✨💖
Cevap
1Cevap
yalan söylemez öyle olan
Kadını erkeği yok bu işin. Dürüstluk insanın içi dışı bir, sözü ile yaptığı bir olmak demek ve tabi yalansız
Dikkat ettin mi kadın bile isteye alfa diyip erkeğin peşinden koşuyor ve o erkek onu bez parçası gibi kullanıyor
Neden böyle diye izrao yapıyor
Aynı şekilde erkekte
Doğruluk dürüstlük ağır bassaydi
Kadın arzu ve hevesini peşinden koşup sonradan kullanılmış bez parçası olmazdı.
Maleseff bu acı bir gerçek günümüz kadınları doğru ve dürüstlüğü kendi arzu ve heveslerine göre yuvarlamis ve bu hırsın enerjisyle ayakta duruyorlar
Dürüstlük her cinsiyette aynıdır her insan da
Bir kadın 10 erkekler konusyor ve dürüst olduğunu iddia ediyor
Keza aynısı erkek içinde
Bu dürüstlük mu?
Bu dürüstlük değil tabi sevgiliyi aldatma olur herkes için
Bundan bunu mu cikarmaliyim sevgilinlm var ama aldatirim ben
Aldatma doğru değil tabi ki
Ama aldatsam da bişey olmaz yani bu mu
Hayır aldatma yanlış olmaz kandırma
Beni neden çıkardın merak ettim
Samimi olması
Merak uyandırmayincada basiylesiyor gözünüzde
Diyorsunuz ki merak uyandırsin sudoku gibi onu çözmeye çalışalım.
Yanılıyorsun sanırım bizde düz mantık var.
Kafimizi karistirsa fazla üstüne dusmeyiz.
Dünyanın ortalama olarak kabul ettiği gerçekler var
Birinden emin olup kafamın rahat olması beni hayatta daha başarılı yapar.
Yoksa önümde bir engel olarak görürüm.
Kafa rahat olursa gönül mutlu olur.
Bu inanctayim.
Bundan bahsediyorum bende.
Galiba arzu ve isteğini tatmin etmek için mi kafası karışsa bile görmezden geliyor.
Haberler sosyal medyalardan görüyoruz
Müge anlı bu ülkenin özeti.
Daha düne kadın şiddetinden şikayetçi olan toplum
Bugünün kadınları evli olmasına rağmen erkekleri aladatma konusunda geçmiş
Yetmemiş aldattığı kişiyle çocuk yapıyor.
Ülke kadınları bu hale gelmisken bu k9rduğumu nasıl acabilirm
Soruyorum durutsluk nedir.
Erkeklerde şöyle diye bir savunmayı suanlik kabul etmiyorum
Kadının yapısını bilmediğim için soruyorum.
Sahi dürüstlük nedir sizler için?
Kadının biri açıklama yaptı
Eskiden bir kızı 100 kişi ister bir kişi alırdı şimdi 100 u üstünden geçiyor
Kendini saf salagin birine yamaliyor diye
Umarım anlamissindri
Eskiden de var olan şeylerdi ama internetsizlikten ya da internetin yaygın olmaması sebebiyle bu kadar haberdar değildik.
Bahsettiğin durum haysiyetsizlik ve bunun kadını erkeği de yok.
Yalnız insanlarda da şu yanılgı var, herkes aynı..
Aslında değil. Senin konuştuğun 10 kadının 9’u veya 10’u aynı çıktı diye bunu Türkiye’deki bütün kadınlara endeksleyemezsin, keza erkekler için de öyle.
Şu anki gidişatı ben de beğenmiyorum, evet sayımız da az ama tanımadığımız insanların kafasına da vuramıyoruz
Haşa öyle bir endeksleme yapar isen kendi annemden bacimdan aile etrfaimdan baslamam gerekiyor olacak
Adalet bunu gerektirir.
Ortalama maalesef internetin yaygınlaşmasıyla daha çoğaldı zirveye çıktı
Haklısın
Bu bir gerçek yemediginnane kalmayıp güvenli limana sığınmak durutluk müdür.
Erkek içinde kadın içinde.
Bunu bu hale getiren yapanlardan ziyade dürüst insanlar
Hele hele kadınlar
Böylelerini anlayışla karşılaştığınız için bizdeki enerjiden bu cüreti aliyorla
Yeterince assalamadigimiz için bugün ahlaki değerler değilde bunlar uzeinden konuşmamız bile durumun ne kadar vehametini gösteriyor.
Orada bi kısır döngü var, anlamıyorum ben de.
Erkeklerin hadsizleşmesi fazlasıyla arttı, kadınların konuşmaları değişti. İnternet üzerinden kimliğini de gizli tutarak her şey ortaya dökülünce insan azıyla yetinemez oldu, doyumsuzlaştı.
Erkek ten uyumu olmadan kadın neden alayım, bana gelmez diyor
Kadın ya sevdiği için güveniyor ya da benim vücudum benim kararım diyor. Çok farklı psikolojiler ve görüşler. Yazsak bir sürü makale çıkar
Bu hadsizligin dürüst insanlarda kadın olsun erkek olsun bıraktığı enkazı bir bilsen
Yapmayan kadın kendini bir yerde yetersiz görüyor
Yapmayan erkek kendini ezik görüyor
Ahlaksizlar yüzünden ahlaklı yaşayanların hayatı ızdırap oluyor
Mesele de buya
Ehli var iken ehilsiz dikkatini çekiyor
Sonrada dramı oynuyor
Tuhaf
Yanda güvenli liman
İzdirabini sevdiklerimin
Düşmanini bilmeden savamazsin
Bunlar toplumun düşmanı ve etrafımızda çok var
Onlar ne kadar arsizsa biz o kadar cesaretli olmalıyız
Bir tarafımız hep ezik kalacak
Düşün senin değerlerini ezip geçecek tavır konuşma üslup olarak ta şeytani davranıp inandığın değerlerin altını boşaltacak sen ise bunu dusman gormeyeceksin
Ben onun izdirabini *
Onun hayatının felsefesini *
Ben doğrularimla bu hayatı yasmaya çalışacağım dürüstçe oda bu ahlaki değerlerimi yok sayacak.
Buna susan sana da bana da yazık.
Doğruları eksiksiz söylemek
Sanmıyorum
Öyle bişey olsa yalan konuştuğunu bile bile bir erkeğin peşinden kosmazsiniz
Bir kadin olarak hemcinslerini bilirsin.
Kosan neden koşuyor?
Bunun kendine saygısızlık olduğunu düşünse bir hata iki hata hadi üç olsun
Bu enerji nerden geliyor?
Yalan söylememen
Yalan söykeyenlerin peşinden daha çok koşar sizi daha çok cezbediyor.
Yalan soyledigini bilmedigimiz icindir belki de canim BİZ KAHİN MİYİZ MEHMED
İsteyince Albert Einstein A meydan okuyacak zekaya sahip oluyorsunuz.
Sevince gozumuz kor oluyor demek ki
İşimize geldiği gibi diyorsun.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?