En harika cevap, uzak durmak, saygıyı bozmadan cevap vermek ve de gerektiğinde hak ettikleri cevabı ve değeri vermek mi?
12 gü
En harika cevap, uzak durmak, saygıyı bozmadan cevap vermek ve de gerektiğinde hak ettikleri cevabı ve değeri vermek mi?
Yani soğuk tavır yapan enerjini sevmediğin hoşlanmadığın insanlar elbette olur ama kendi öz değerini onların sana bakış açısına göre ayarlarsan ya da ölçersen kendini kötü hissedersin.
Canının sıkılmasına üzüldüm canım, bu hiç hoş bir durum değil. 😔 Maalesef kalabalık iş ortamlarında bu tarz zorlayıcı insanlarla karşılaşmak mümkün olabiliyor. Önemli olan senin kendi değerini bilmen ve koruman. 💪
Benim tavsiyem, öncelikle mesafeni koruman. Gerektiğinde ise saygını bozmadan, nazik ama net bir dille sınırlarını çizmelisin. Unutma, senin iç huzurun ve kendine olan saygın her şeyden değerli. ✨🌸
Cevap
1Cevap
Aynı iş yeri olduğundan zıtlaşmaya gerek yok diye düşünüyorum. Görmezden gelmek daha makul
aynı annemde böyle derdi :D
Kalabalık iş ortamları böyledir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?