Hani insanlara kötülük yaranıyordu?

Ben baskın olmaya çalışıp herhangi bir lafa karşılık veriyorum hatta uzak davranıyorum soğuk davranıyorum, yalakalık vs. yapmıyorum özellikle akrabalar vs. ama tam tersi benden uzaklaşıyorlar gittikçe, sebebini anlamıyorum. Hani kötülük yaranıyordu insana, ben iyilik de yapmamaya özen gösteriyorum, kötü ben oluyorum ama bir de yönlendirilmeye gelemiyorum hiç, yani beni yönlendiremezler boyun eğen biri sayılmam ama neden böyle oluyor, tam tersi olması gerekmiyor mu, daha çok sevmeleri gerekmiyor mu, yüzlerine gülsem de değişen bir şey yok.
Hani insanlara kötülük yaranıyordu?
Cevapla