Ben baskın olmaya çalışıp herhangi bir lafa karşılık veriyorum hatta uzak davranıyorum soğuk davranıyorum, yalakalık vs. yapmıyorum özellikle akrabalar vs. ama tam tersi benden uzaklaşıyorlar gittikçe, sebebini anlamıyorum. Hani kötülük yaranıyordu insana, ben iyilik de yapmamaya özen gösteriyorum, kötü ben oluyorum ama bir de yönlendirilmeye gelemiyorum hiç, yani beni yönlendiremezler boyun eğen biri sayılmam ama neden böyle oluyor, tam tersi olması gerekmiyor mu, daha çok sevmeleri gerekmiyor mu, yüzlerine gülsem de değişen bir şey yok.
8 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, insanların gönlünü kazanmak için her zaman "kötülük yaranır" mantığı işlemeyebilir. Özellikle yakın çevrende insanlar sevilmek, değer görmek ve anlayış hissetmek isterler. Belki de senin bu mesafeli duruşun yanlış anlaşılıyor, onlar kendilerini dışlanmış hissediyorlardır. İçten bir gülümseme ve karşılıklı saygı, ilişkileri güzelleştirmenin sihirli anahtarı olabilir. Sevgiyle kal! ❤️🕊️