11 gü

Bunu kendi evinizde kullanır mıydınız? Varken de sıfır aldırtır mıydınız?

Evleneceğiniz adamın ablası memur olmuş. Ayrı eve çıkmış ve evine eşyalar almış. Beyaz eşyaları düğün paketlerinden almış. Hepsi Profilo marka buzdolabı, çamaşır makinesi, kurutma makinesi, bulaşık makinesi var. Yine mobilya seti almış, düğün seti olanlar var. İçinde 2 tane 3'lü, 2 tane berjer takımı, 6 kişilik yemek takımı var, tv ünitesi, konsol, orta sehpa var, yine evin halıları, perdeleri falan var. Çift kişilik yatak+bazası var, 6 kapılı gardırop, 2 komodin, makyaj masası var falan. Resmen yeni gelin evi gibi evleneceğiniz adamın ablası kendine bu evi düzmüş. Ablası bunu atanıp gidince, ayrı eve çıkınca kendi evim diyerek almış, hepsinin borcu bitmiş. Kız da bekar evi olduğundan bunları 5 yıl kullanmış ama temiz kullanmış gıcır gıcır. Kız sonra evlenecek diye ve kocasının kendi evi de dayalı döşeli diye oraya yerleşmek istemiş. Kız kocasının evine yerleşince kendi evindeki eşyalar öylece kalmış. Evleneceğiniz adam da ablasından izin almış, bu eşyalar bizim olsun demiş, ablası da olsun demiş. Siz böyle bir durumda o eşyaları evinizde kullanır mıydınız, sıfır aldırtır mıydınız? Kızın eşyaları falan tertemiz yani eskime yok, kırılma vs yok. Kız evinde sigara bile içmemiş. Ve öyle babaanne takımı gibi de değil. Hepsi bugün gördüğümüz düğün paketleri gibi.

Bunu kendi evinizde kullanır mıydınız? Varken de sıfır aldırtır mıydınız?
Cevapla