Kızımız 2 yaşında, kızına düşkün biri, ben de öyleyim, evladımın yemeğini içmesini eksik etmem, evimi toparlarım, yuvama bakarım vs vs yani ama eşim bir türlü beğenmez anneliğimi. Yeri geldi ailesinin yanında laf söyledi, ben panik ataklar geçirdim, yeri geldi laf soktu. Çocuk çok yaramaz, bağırıyorum diye laf söylüyor, bağırma insanlar polis çağıracak diyor. Dün de babaannesi işte biri çocuğunu dövmüş, polis gelip gidiyormuş evlerine, bunu anlattı. O gidince de eşim bana işte o lafları sana söylüyor, sen de bağırıyorsun alırlar çocuğu diyor. Kendisinin de ablasının ikizleri var, ablası da bağırır, yeri gelir vurur. Eşime de söyledi, sen karışamazsın, annesi bakıyor akşama kadar diye. Çocuk zaten anne bağırmasıyla üzülecek bir yaratık değil, biliyorlar anne seviyor. Hep böyle diyor bana, artık tak etti yani, çocuğu da al sen bak dedim, evi başımıza yıksın karışmıyorum dedim. 2 dk da çocuk dolabı indirdi, cipsleri döktü, ayaklarını sulara soktu, üstünü ısladı. Bağırılmıyor mu yani, çocuğuna bağıran tek ben miyim, bu adamla da nasıl başa çıkacağım şaşırdım.
10 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer