10 gü

Eşim sürekli anneliğimi eleştirip bağırmamı dert ediyor, gerçekten haksız mıyım yoksa ben mi abartıyorum?

Kızımız 2 yaşında, kızına düşkün biri, ben de öyleyim, evladımın yemeğini içmesini eksik etmem, evimi toparlarım, yuvama bakarım vs vs yani ama eşim bir türlü beğenmez anneliğimi. Yeri geldi ailesinin yanında laf söyledi, ben panik ataklar geçirdim, yeri geldi laf soktu. Çocuk çok yaramaz, bağırıyorum diye laf söylüyor, bağırma insanlar polis çağıracak diyor. Dün de babaannesi işte biri çocuğunu dövmüş, polis gelip gidiyormuş evlerine, bunu anlattı. O gidince de eşim bana işte o lafları sana söylüyor, sen de bağırıyorsun alırlar çocuğu diyor. Kendisinin de ablasının ikizleri var, ablası da bağırır, yeri gelir vurur. Eşime de söyledi, sen karışamazsın, annesi bakıyor akşama kadar diye. Çocuk zaten anne bağırmasıyla üzülecek bir yaratık değil, biliyorlar anne seviyor. Hep böyle diyor bana, artık tak etti yani, çocuğu da al sen bak dedim, evi başımıza yıksın karışmıyorum dedim. 2 dk da çocuk dolabı indirdi, cipsleri döktü, ayaklarını sulara soktu, üstünü ısladı. Bağırılmıyor mu yani, çocuğuna bağıran tek ben miyim, bu adamla da nasıl başa çıkacağım şaşırdım.
Eşim sürekli anneliğimi eleştirip bağırmamı dert ediyor, gerçekten haksız mıyım yoksa ben mi abartıyorum?
Cevapla