Eşim beni sürekli anneme şikayet ediyor, yaptığı doğru mu?

Evlendiğimiz ilk günden beridir eşim en ufak tartışmada annemi arayıp şikayet ediyor saatlerce kaç defa düzgünce bunun doğru olmadığını anlattım ama laftan anlamıyor bir iki defa aramasa bile bir sonrakinde mutlaka arayıp anlatmadığını da anlatıyor hiçbir özelimiz kalmadı annem bile anlatmadığı bir yatak odanız kaldı dedi onun yerine ben utanıyorum artık reglimi bile annemle konuştu böyle bir insanla evli kalmak istemiyorum sizce boşanmak için yeterli bir sebep mi ne yapmalıyım?
Eşim beni sürekli anneme şikayet ediyor, yaptığı doğru mu?
Cevapla