10 gü

Neden insan kendini yok sayar, yaşama hevesini ve mutluluğu kaybeder ki?

Neden insan benliğini yok sayar ki yaşamak denen bu hayatta neden mutsuzluğa yiter ki kendini mutlu olmak varken neden umutsuzluğa yürür ki. Dünyadaki yaşam kuşları sesleri pencereyi araladığındaki o sabahın temiz oksijeni gözlerinle etrafına bakarken çiçeklerin estetiğini dokuyuşunu renklerin cümbüşünü en derin güzellikleri ile bize yaşatan o ulu varlık dilime ayrı kalbime ayrı tat veren onuku varlık nasıl insan kendini yok sayabilir ki. Ben varım iyi ki var oldum

Neden insan kendini yok sayar, yaşama hevesini ve mutluluğu kaybeder ki?
Cevapla