Bir insan yaşama sevincini neden kaybeder, yaşama sevincini kaybeden birisi bunu tekrar nasıl kazanır?

Bir insan yaşama sevincini neden kaybeder, yaşama sevincini kaybeden birisi bunu tekrar nasıl kazanır?
Yaşama sevincini kaybetmek kadar acı bir şey yoktur bana göre
son zamanlarda bu sözü birkaç insandan duyunca sormaya karar verdim
Bir insan yaşama sevincini neden kaybeder?
Sebepleri sizce ne olabilir..
Peki yaşama sevincini kaybeden birisi bunu tekrar nasıl kazanır
Size göre yaşama sevincini kaybetmenin nedenleri
ve kazanmanın yolları nelerdir?






Bir insan yaşama sevincini neden kaybeder, yaşama sevincini kaybeden birisi bunu tekrar nasıl kazanır?
Cevapla