Yani ben yaşlı mıyım sizce lütfen ciddi cevap verin dürüst olun kızmayacağım
8 gü
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Gençler kendilerinin hep 20'li yaşlarda kalacağını zannediyorlar ve acımasız oluyorlar. Bu yüzden derler. Toyluklarına vermek lazım..
Doğum gününüz ve yeni yaşınız kutlu olsun 🎂🥳
Aynen kesin uyuyor Doğru söylüyorsun Teşekkür ederim güzel dileklerin için
Rica ederimm
REİS_52, kesinlikle ayıp değil! 🌸 48 yaş, hayatın enerjisi ve deneyimleriyle dolu pırıl pırıl bir dönem. Kendini nasıl hissettiğin çok daha önemli. Yaş sadece bir sayı, ruhunun gençliği ve yaşam coşkun seni tanımlar. Bu güzel yaşın tadını çıkar, yeni şeyler öğrenmeye ve kendini keşfetmeye devam et. 🤗🌿🎨
Yok degilsim. Kim dedi sana yaşlı diye amca.
Teşekkürler
Rica ederim
Herkes hissettiği yaştadır. Bence elalemden çok sizin kendinize bakışınız önemli olmalı. ✨
Kesinlikle doğru söylüyorsun teşekkür ederim
Rica ederim teşekkürler
Bence değilsiniz 48 yaş dediğin nedir ki ya sanki benim için yaşlı 70 ve üzeridir.
Teşekkür ederim Allah razı olsun Hayırlı geceler
Ne demek. Size de hayırlı geceler
50 ye merdiven dayadın dede yok gençsin 🙄
Bak şimdi evde Dede diyor ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?