48 yaşındaki adama yaşlı demek ayıp değil mi?

Yani ben yaşlı mıyım sizce lütfen ciddi cevap verin dürüst olun kızmayacağım
48 yaşındaki adama yaşlı demek ayıp değil mi?
Cevapla