13 gü

Görücü usulü tanışmada erkek tarafı ne zaman döner, çok bakıp hiç aramaması normal mi?

Merhaba arkadaşlar, geçen hafta Çarşamba günü akşamı görücü geldi. Konuştular aileler falan tabi ben heyecanlıyım. İlk girdiğimde oğlan baktı normal bakması tabi, ben ikramlıkları getirirken çayları getirirken sürekli bakıyordu göz göze geldik bir kere ben mutfaktayım sürekli mutfağa bakıyordu. Sonra uğurlarken annem ve babam aşağı indiler ben yukarıdayım oğlan giderken bizim eve baktı giderken. Ve hâlâ dönüş olmadı benim merak ettiğim o kadar bakışmadan sonra neden hâlâ yanıt gelmedi merak ediyorum. Beni aydınlatırsanız sevinirim.😊
Görücü usulü tanışmada erkek tarafı ne zaman döner, çok bakıp hiç aramaması normal mi?
Cevapla