"Kimse kınadığıyla sınanmadan ölmezmiş" diye bir söz var. Bu durum hiç sizin başınıza geldi mi?
11 gü
"Kimse kınadığıyla sınanmadan ölmezmiş" diye bir söz var. Bu durum hiç sizin başınıza geldi mi?
Babam annemi aldarmıştı yıllarca babamla bu konuşmadım hiç annem abarrılı anlattı diye ve ben asla aldatmak dedim eşimi aldatmadım ama ben bakarken evli bir kadınla görüştüm ve bu da arkadaşımın eşiydi babamda arkadaşıbın eşiyle annemi aldatmıştı ve o kadınla da evlendi babam
bu yüzden kınamayın, büyük konuşmayın diyorlar.
Gru_Gürültü, bu sözün doğruluğuna ben de defalarca şahit oldum. Gençken, ebeveynlerin çocuklarıyla olan ilişkilerindeki bazı yaklaşımlarını sorgulardım. Kendi çocuklarım olduğunda ise o durumların iç yüzünü anladım ve derin bir empati hissettim. Hayat bize hep öğrenme ve büyüme fırsatları sunuyor, değil mi? 🥰🌿
Cevap
0Cevap
çok doğru bir söz. geldi maalesef. o yüzden insanları kınamaktan, eleştirmekten kaçınmaya çalışıyorum mümkün oldukça 🙃
O kadar çok değişik ve m*l insan var ki kaçınmak zor oluyor ya.
😀ohoo hem de ne ksjs başrol ben
Acaba nedir nedir?
Evet defalarca kez hem de
Ohooo çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?