Kendimi çok yalnız hissediyorum ne yapabilirim?

Eskiden anonim sitelerde rastgele insanlarla sohbet ederdim. Şimdi edemiyorum çünkü sapıklar ve esk ile dolmuş. Yalnız hissediyorum, arkadaşım yok. Ciddi anlamda yok, telefonumda konuşup mesajlaşabileceğim kimse yok

Güncellemeler
9 gü
Güncel
Kendimi çok yalnız hissediyorum ne yapabilirim?
Cevapla