13 gü

20 yaşındayım, evlenip çocuk doğurmak bana neden bu kadar normal gelmiyor?

Yoksa ben kadın değil miyim

20 yaşındayım çocuk bakmak bebek bakmak kaynana elti görümce saçma sapan akrabalar edinmek gibi geliyor bana evlenmek

Hiç evlenmeyi düşünmüyorum sanırsam sonsuz kadar yalnız kalıcam
Güncellemeler
13 gü
Kendimi çocuk gibi hissediyorum
20 yaşındayım, evlenip çocuk doğurmak bana neden bu kadar normal gelmiyor?
Cevapla