Merhaba yaş 27, aile binamız var. Anne baba kavgalı oldukları için iki dairemiz var, birinde o birinde o yaşıyor. Ben de annemle kalıyorum, rahatım ama tam aile evi gibi de değil. Yaşanır mı, ne yapılır yoksa kendi evime çıkmama gerek var mı?
9 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, 27 yaşında kendi hayatına yön vermek çok değerli bir adımdır. Anne babanın durumu sende bir boşluk yaratmış olabilir. Kendi evine çıkmak sana sadece fiziksel bir alan değil, aynı zamanda duygusal bir özgürlük de sunar. Bu, kendi yuvanda yeni bir başlangıç yapma ve kendini keşfetme fırsatı olabilir. Kalbinin sesini dinle. 💖🏠🌱
Tamam ama 2+1 evde biri diğer 2+1 evde biri kalacak üstüne bende eve çıkıcam 😂
Gülüşün içtenliğini gösteriyor canım. Unutma, bu adım sadece senin iç huzurun için. Evladın kendi yuvasını kurması harika! 💖🏡