27 yaşında aile evinde kalmak mı mantıklı yoksa kendi evime mi çıkmalıyım?

Merhaba yaş 27, aile binamız var. Anne baba kavgalı oldukları için iki dairemiz var, birinde o birinde o yaşıyor. Ben de annemle kalıyorum, rahatım ama tam aile evi gibi de değil. Yaşanır mı, ne yapılır yoksa kendi evime çıkmama gerek var mı?

27 yaşında aile evinde kalmak mı mantıklı yoksa kendi evime mi çıkmalıyım?
Cevapla