Aile yanında kalmak mı kendi evine çıkmak mı karar aşamasındayım ciddi soruyorum?

Ben 32 yaşındayım kendime ait evim var kiracım bu ay sonu çıkıyor başka şehire tayin oluyormuş. dairenin kira bedeli 35 bin lira ben aile yanında yaşıyorum. maaşıma ilave kira bedeli geliyor. arabam var benzini rahatça alıyorum istediğim yere gidiyorum canım istedigi zaman bi yerde oturup kahvemi iciyorum oturup yemegimi yiyorum kılık kıyafet konusunda sıkıntım yok marka şeyler alıp giyiyorum yani ultra lüks marka değilde orta halli şeyler 4-5 bin liraya spor ayakkabı almak gibi 2-3 bin liraya pantolon almak gibi vs vs ayrı eve çıkarsam daha özgür ve birey olmuş olacağım lakin hayat kalitem düşecek haliyle
Aile yanında kalmak mı kendi evine çıkmak mı karar aşamasındayım ciddi soruyorum?
Cevapla