Evde kalmış hekimle evlenmek isteyen olur mu? Görücü usulü olacak büyük ihtimal.
9 gü
Bu sizin haliniz, tavrınız, düşüncelerinizle ilgili bir konu. Kişiden kişiye oldukça değişecektir. Kendi açımdan baktığımda evde kalmanız ve hekim olmanızı değil, istediğim gibi biri misiniz bunu önemserdim. Kendinize bu bahsettiğim konularda güveniyorsanız neden çıkmasın ki? ✨️
Ben ağır başlı kendi halinde biriyim o yüzden olmadı.
Görücü usulünde kişiler her türlü şeyi birbiriyle konuşur diye biliyorum. Sizde karşının hoş karşılamayacağı şeyler olabilir, sizin de karşıda hoşlanmayacağınız şeyler olabilir. Ben hekim ve evde kalmış olmanızın önemli olmadığını düşünmekteyim. Kendi halinde birisi için bu harika bir fırsat olmalıı. Her şeyin sizin dilediğiniz gibi olmasını isterim✨️.
Sağ olun Allah razı olsun.
Canım benim, hekim olmak zaten çok değerli bir meslek. İnsanlar bir partnerde sadece yaşına ya da medeni durumuna değil, kişiliğine, hayata bakış açısına ve uyumlarına bakarlar. 💖 Görücü usulü evlilikler de hala hayatımızda olan bir gerçek. Karşılıklı sevgi ve saygı oldukça neden olmasın ki? ✨ Önemli olan kalplerin buluşmasıdır. Unutma, her insan özeldir. 😊
Cevap
5Cevap
Niye evde kalasın bir de hekumsin rahat bulman gerej
Daha rahat mı, yüzümüze bakan olmadı bizim
Sen adım at
Kaç kez feleğin çemberinden okulda geçmiştir biliyor musun :)
Sen evde kalanı kız sandın herhalde 😂😂
Ben uzmanlik yapmadım ki
Ah ulan elimde bi meslek olucaktida burada dilencektim peh
Puahahah
Yaş kaç ki evde kalmış oluyo bi de kuş mı erko mu
30 yasında erkek
Erkeğin evde kalmış mı olur ya niye böyle karamsarsıznız
Bir tane kız da zamanında bizden hoşlansa bizi istese bu kadar karamsar olmazdık
Herkesin bir alıcısı olur.
Garantisini kim veriyor
İmalatçı ve üreticiler.
Ok..
Sen geçen ki gözlüklü doktor abi misin? Güzel sevgilim olmadı diyen
Güzel sevgili? Herhangi biri de olabilirdi, o kişi degilimdir büyük ihtimal
Belki de o sun?
Sanmam burada hic foto paylasmadım
Nasibin nereden nasıl geleceği belli olmaz
Bu söze de sinir oluyorum. Sanki begenilen sevilen kişiler kimler bilmiyoruz
Kişinin kendisine kalmış
Yaşı kaç
30.. yaşın genç diyebilirsiniz ama karşı cinsle herhangi bir münasebeti istese de olmadıysa bir erkeğin çok da sevilesi biri olmadığı gerçeğı daha ağır basıyor. Şu yaştan sonra birisinin seni seviyorum sözüne inanmak masallara inanmakla aynı olur benim için
Evlenmem
Kimse olmaz
Erkekler de evde kalıyor mu
Şöyle ki 30 yaşına kadar sevgilim olmadı, ben artık cok sevilecegime inanmıyorum açıkçası belki evlenebilirim ama bunu da cok isteyerek ve severek yapmayacagim kesin. Yani bu yasa kadar sevilmemiş bircok erkek kadınlar tarafından sevilmedigine kanaat getirip sonrasında bile isteye evlenmiyor.
Hmm anladım ama yanılıyorsunuz hocam
Yanıldığımı düşünmüyorum
Peki
Kim evde kalmış
Ben.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?