14 gü

Evlenememek kader mi yoksa içine kapanık biri olarak nasibimi nasıl bulurum?

Evlenememek. Beyler yazmayayım yazmayayım diyorum da harbiden kafaya taktım, ben nasıl evleneceğim yaş oldu 27, askerlik bitti işte var, çok içine kapanık işten eve evden işe gidip geliyorum. Ben nasibimi nasıl bulup tanışacağım, sanırım bekar öleceğim, bunun bir çaresi yok mu, sürekli esc para yedirmekten sıkıldım ya, kısır döngü içerisinde kayboldum ben🥲
Evlenememek kader mi yoksa içine kapanık biri olarak nasibimi nasıl bulurum?
Cevapla