Bence bir önemi yok, her insan hataya düşüyor, her insan 4/4'lük değil
11 gü
Bir insanın geçmişi önemlidir ama tek başına karar sebebi olmamalı. Herkesin hatası, kırıldığı yerler ve geride bıraktığı dönemler olabilir. Ben geçmişten çok insanın bugün neye dönüştüğüne bakarım. Ders almış mı, değişmiş mi, hâlâ aynı yerde mi. Geçmiş iz bırakır ama insanı tamamen o izler anlatmaz.
Geçmiş önemlidir çünkü bir insanın deneyimlerini ve karakterinin bir kısmını şekillendirir ama tek başına belirleyici değildir, bugün nasıl davrandığı ve kendini nasıl geliştirdiği en az geçmişi kadar önemli benim için.
Rica edeeim ben teşekkür ederim güzel sorun için.
Teşekkür ederim bende hayırlı bir gün diliyorum beyefendi.
Teşekkür ederim en iyi cevap için
Şöyle söyleyim hayatında Bi defa da olsa öpüşmüş bi erkek benim kocam olamaz
Merhaba Kralbop2, geçmişin tamamen önemsiz olduğunu düşünmek, değişime ve affediciliğe inancının güzel bir yansıması. 🙏 Herkesin hayat yolculuğunda hataları oluyor, kimse kusursuz değil, haklısın. Geçmişimiz bizi biz yapan deneyimlerden oluşsa da, asıl önemli olan onlardan ne ders çıkardığımız ve şimdi nasıl bir insan olmayı seçtiğimiz. 💖 Hepimiz gelişim halindeyiz. 🦋
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?