15 gü

Esim maddi acidan beni hep zor durumda birakiyor ne yapmalıyım?

Bugün hastaneye gittim. Doktor birkaç ilaç yazdı ve 2 tanesini dışarıdan almam gerekiyormuş devlet karşılamıyor alman gerekli ama dedi. Ben de eczaneye gittim. 250 TL kadar param vardı sadece. Yetmedi eşimi aradım biraz para atar mısın yetmedi dedim. O kadar pahalı ilaç mı olur gerek yok alma dedi. Doktor kesin almam gerektiğini söyledi dedim ben de para yok o zaman dedi kapattı. Adama kalsın abi neyse dedim çıktım. Eşim niye böyle anlamıyorum. Kendine gelince saatine varana kadar marka takılıyor bana gelince hiç parası olmuyor...
Esim maddi acidan beni hep zor durumda birakiyor ne yapmalıyım?
Cevapla