Esim maddiyata önem veren biri. Beni kısıtlıyor sürekli ne yapmalıyım?

şu an için çalışmıyorum. Esimin durumu gayet iyi. İstediğim birsey olsa rahatlıkla alamıyorum. Ne alırsam izin almak zorunda kalıyorum. Şunu alabilir miyim bunu alabilir miyim diye. Çoğu zamanda cevabı hayir olur. Kendi istediği gibi alışveriş yapar, yer içer ben alsam niye aldın, izin aldın mı benden. Geri iade et falan der. Kendi istediği gibi harcar. Soruyorum kendin gerekli gereksiz herseye harcıyorsun diyorum. O kadar çalışıp kazanıyorum para benim değil mi falan diyor. Bu durumdan gerçekten bıktım🤦‍♀️
Esim maddiyata önem veren biri. Beni kısıtlıyor sürekli ne yapmalıyım?
Cevapla