11 gü

Eski arkadaşlıklarımı özlüyorum sizce yeni bir şehirde arkadaşlık edinir miyim?

Önceden arkadaşlarım vardı kızlar hem de çok, birimizin parası yoksa cebimize sokardık okuldan kaçardık lise zamanlarında gider parkta saatlerce oturup oyun oynardık, AVM'ye gidip makyaj yapar, üstteki AVM'ye gider kıyafet denerdik, fotoğraf çekip giderdik, BİM'e giderdik orada da parfüm sıkardık, 8D vardı ona binerdik, bir ara baya para toplayıp gizlice mayolarımızı çantaya koyar sabahın köründe otobüse biner denize giderdim, bomboş olurdu hafta içi diye orada çekirdek alıp denizde saatlerce yüzerdik bazen o ergenlik zamanlarını özlüyorum, üniversitede görüşmeye devam ettik 2 3 kişi ile, sonrasında herkes kendi hayatına çekildi birisi yurtdışına gitti, diğeri 2 kişi evlendi 1'i nişanlandı vs diğerleri ile mesafe girdi, şu an hiç arkadaşım yok yeni şehire taşıncam orada arkadaşlarım olur mu kafa dengi kız arkadaşlıklar kurar mıyım hayalim böyle komik kafa dengi kız arkadaşlar delilik yapacak benle yüksekten atlayalım ülke gezelim sokak ortasında konserlerde dans edelim bu tarz bir deli arkadaş istiyorum bulur muyum (erkek istemiyorum erkek 1 dakika da bulunuyor)

Güncellemeler
11 gü
En önemlisi toksit ilişkisi olmayan bir arkadaş ne yazık ki 1 arkadaşım vardı ailesi tek dışarı çıkmıyor diye benle sevgilisini ile buluşmak için buluşturdu beni yalnız bırakırdı saatlerce o yüzden konuşmayı kestim
Eski arkadaşlıklarımı özlüyorum sizce yeni bir şehirde arkadaşlık edinir miyim?
Cevapla