Arkadaşlar bir şehirden başka bir şehire tanıştım okuldaki arkadaşlarım eve yakın olmadıklarından görüşemiyoruz sorum şu yeni taşındığınız şehirde nasıl arkadaş çevresi yaparsınız
Cevabın nedir?
Cevapla
illa ki birilerini tanımana gerek yok ki. ben son 5 senede 6 il degıstırdım. her gıttıgım yerde de hep cevrem oldu. gıt bı ınternet kafeye illakı grup olarak gelmıs oyun oynayanlar olacaktır. bende gırebılır mıyım evet derlerse yenı ortamına hosgeldın :D yok derlerse baskasına karsı dene sansını. veya gıt bı berbere cay fılan ıc sohbet et kahve olabılır halı sahalarda ıyıdır. hıc bıse yapamazsan sokak baslarında oturanların yanına gıt adres fılan sorma bahanesı ıle tanısmıs olursun. bı kac selam dan sonra aralarına alırlar.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılbar club ne varsa... git bişeyler iç... şöle uyuz kavga edicek birisi olsun... sudan sebep bir kavga çıkar... kim senin yanında olursa dost için idealdir... baktın kimse yok mu... yalnızmı kaldın.. belki dayakda yedin... ama olsun böle bişeyle karşılassak bile bahanem, iz hazır... ben kendime yeterim diyecen egon tavan yapıcak... kapişşş
00 Yorumla
+1 yılMerhaba tanisabilirmiyiz diyerek konuya girip yeni tasindigini belirtirsin muhabbet acarsin giderken de goruselim tekrardan sizi tanidigima memnun oldum dersin insanlara, gruplara vs.. Herhangi bir caba harcamana gerek yok guleryuzlu olup pozitif enerji verirsen herkes seni tanidigina memnun olur atilgan olman gerek biraz
32 Yorumla- +1 yıl
Mersinde gençler Nerede takılıyor bilmiyorum ki mezitlide hiç genç görmedim mesela bar kafeye de sap gibi gidilmez ki
+1 yılortamı bilmek lazım. ama sürekli güler yüzlü, sevecen, sempatik olduktan sonra herkes arkadaş olmak ister zaten. zor bişey değil. sürekli muhabbet havasında olmak gerek başlarda
16 Yorumla- +1 yıl
Ortamı bilmiyorum işte çevreme bakıyorum benim yaşımda birileri var ama hep kız Direk tanisalim dersem olmaz tabiki hoş karşılanmaz dertlesecegim bir insan bile yok
- +1 yıl
ne zaman taşındın
- +1 yıl
4-5 ay oluyor aslında sıcak kanlı sevecen güler yüzlü sempatik birisiyim tip olarakta o kadar kötü değilim sadece eski çevremden kimsem kalmadı
- +1 yıl
baya da olmuş. bilemedim şimdi. bir şekilde muhabbete girmen gerekirdi
- +1 yıl
Çevremde kimse yokki eskiden ingilizce kursu olurdu arkadaşlarımla gezerdim kafelere giderdim gitar calardım şimdi kimse yok
- +1 yıl
Arkadaşlık kurmak için sürekli güler yüzlü, sevecen mi olmak lazım?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
25
Cevap
40Cevap
Hiç bir zaman çekinme, her ortamda arkadaşlık kurmaya çalış. Anlatacak bir şey bulamazsan bile muhabbeti havadan, sudan, okuldan, işten aç. Bu biraz da kişilik yapısıyla ilgili ama yapılmayacak şey değil.
20 Yorumlaönce ortamları gözlemlerim. sonra kişileri
herkesle kolay kolay samimi olmam önce mesafeli davranır karakterlerini öğrenirim. eğer bana ters ise mesafeyi açarım. bana ters değilse samimi olurum... bir anca önce arkadaş ediniyim gibi bir derdim yok
az arkadaşım olsun ama sağlam arkadaşlık olsun30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılUygun mekanlar bulup takılırım sanıyorum. Ortam kendiliğinden oluşur böylece. ¦¬)
https://i.hizliresim.com/QJljEg.gif10 Yorumla Zaman ve güven önemli. Seninle her konuşana güvenme. İnsanların bin türlü hali vardır. Bazen bunu ayırt edemeyecek kadar zayıf olursun ve insanlar bu halinden faydalanır.
10 YorumlaKitabevi, cafe-bar, restorant, pastane vs buralardan başlarım işe. Bir kez gittikten sonra da birçok ahbap edinirim zaten:)))
01 Yorumla- +1 yıl
Hiç denemedim deneyim dediğini
Gizli Üye(30-35)+1 yılValla bende yeni bivsehire tasindim 5ay oldu ama arkadas edinemedim girisken bir yapiya sahip degilim agir takilirim bu gidisle arkadas sahibide olamam zaten herhal:) yani ozetlersek kisinin yapisina karakterine bagli bu konu
02 Yorumla- +1 yıl
Sanırım haklısın hastayım nane limon nasıl yapacağımı söyleyecek kimsem yok
Her insan albenisini kendi oluşturur, dolayısıyla iyiler mutlaka zaten tercih edilir derim..
01 Yorumla- +1 yıl
Iyilerin arkadaşı yoksa?
+1 yıldışarda gezerken biriyle muhabbet ederken arkadaş olanbilirsin konuşman gerek insanlarla
06 Yorumla- +1 yıl
Yoldan geçen biri sana Afedersiniz tanışabilir miyiz derse tepkin ne olur :)
- +1 yıl
kimsiniz fala derim nasıl biri olduğuna bakarım
- +1 yıl
Bu semte yeni taşındım sizinle tanışmak istiyorum desem tipimde iyidir yani
- +1 yıl
bence gerek yok başka insanlar bulabilirsiniz.
- +1 yıl
Bak gördün mü hemen tepkini koyuyosun insanlarda böyle işte o yüzden yaklasamiyorum
- +1 yıl
ama şu an internetteiz ve seni tanımıyorumç normal biriyle görüşsen yolda belki arkadaş olabilirsin o da kişiden kişiye göre değişir.
+1 yılcevremle iyi ilişkiler kurabildiğimden dolayı gayet basit olurdu benim için. samimi davran küfür et (küfür iticilik değil samimiliktir) şakalaş git olayı anlat hiç arkadaşım yok tanışalım mı de
00 Yorumla
+1 yılMahalledeki internet cafeye gidebilirsinb ya da lig tv den mac ızlemek ıcın bir ortama gidebilirsin :D biraz sohbet girişkenliği ya da bakkalda bir ortam olur bir şekilde olur
02 Yorumla- +1 yıl
Mantik deneyeceğim bizim bakkalada kimse gitmiyo ha
- +1 yıl
mahalleye yakın basket sahası varsa git orda baskt oyna
kendin ol yeter :) zaten vize final but haftalarında yeterince arkadaşın olacaktır ;)
02 YorumlaUmarim dediğin gibi olur
Soğuk biriyim zor ortam kurarım nasıl kuracağımı hiç bilmiyorum hatta sanırım kurmam akışına bırakırım
03 Yorumla- +1 yıl
Peki hep yalnız misin
- +1 yıl
Peki yorumunuz için teşekkür ederim :) umarım bende arkadaş bulurum
+1 yılben olsam direk en arka cam kenarini kapar Death Note umu beklemeye baslarim
14 Yorumla- +1 yıl
Tam olarak o ne oluyor Cahilligime ver :)
- +1 yıl
ki ni suru nai
yavasca uzaklas kono sekai wa sugoi demo abunai! - +1 yıl
Ne içtin sen
- +1 yıl
Yare yareeee hep ayni soruyu sorarlarrrrrrr
Demo nande? Watashi wa suge desu ka.
+1 yılTaşınalı 1 sene oldu hala tek başımayım. Böylesi en iyisi kimden ne geleceği belli değil !
09 Yorumla- +1 yıl
Tabiki haklısında insan biri arasın şuraya gidecez sende gel desin istiyor
- +1 yıl
Çok istiyor da yok öyle bir Allah'ın kulu.. İş yerinde de tek çalışan personel benim şansım yok.
- +1 yıl
Mesleğin ne üzerine
- +1 yıl
Turizm. Uçak bileti, tur, otel satışı yapmaktayım.
- +1 yıl
Seyehat acentasında calisiyosun anladigim kadari ile genede mesleğin güzelmiş :)
- +1 yıl
Teşekkürler :)
- +1 yıl
Sende benim gibi Mersinde misin yoksa başka bir şehir mi :)
- +1 yıl
Hangi ulkedeydin
+1 yılsosyal aktiviteler katılarak ya da eğitim kurslarına katılarak
00 YorumlaKendini herkese sevdirceksin ortama göre davranmasını biliceksin öyle :)
06 Yorumla- +1 yıl
Dediğini yapmaya çalışacağım teşekkür ederim hani bir kişi bile olsa bir kafeye gitsek gene kendime çevre yaparım ama oda yokki :(
- +1 yıl
Ya çevremde benim yaşımda kimse yok olsa bile mesela sen karşıdan geliyorsun durduruyorum seni Afedersin buraya yeni taşındım tanisalim mı desem tepkin ne olur:)
- +1 yıl
Zampara gibi görünmek istemiyorum ama :(
+1 yılhiçbir ekstra çaba harcamıyorum insanlarla gidip sohbet etmeyi yeniliklerikeşfetmeyi severim çünkü
03 Yorumla- +1 yıl
Oncelikle nickini beğendim ikinci olarakta nasıl atılırsın aralarına
- +1 yıl
teşekkür ederim. ikinci olarak şehirdeki organizasyonlara dahil olabilirsiniz.
- +1 yıl
Kesinlikle deneyeceğim yorumunu
+1 yılo zaman yapacağın şey bir ortam kurmak değil rtama katilmaktir. insanlara karşı eger guleryuzlu olamiyorsan lutfen insanlara cokfazla guleryuzlu davranma çünkü seni tanidiklarinda tekrar dışlanmana sebep olabilir
10 Yorumla
+1 yılçok zor.. yeni mahalle olsa neysede yeni şehir zor gerçekten
01 Yorumla- +1 yıl
Mahalle olsa arkadaşlarımla yine görüşürüm ama bu çevrede 1 tanecik tanıdık yok aslında çok arkadaş bağımlısı değilim ama insan çevresi olsun istiyor
+1 yılBiraz utangaç olduğum için zor oluyor ama alısip zamanla ortamkurabiliyorum
01 Yorumla- +1 yıl
Mesela nasıl kuruyorsun insanların yanına gidip selam ben buraya yeni taşındım tanisalim mı diyosun :)
+1 yılBazilari kac yildir yasadigi yerde yalniz olabiliyor. Takma kafana zamanla bulursun, umarim :))
025 Yorumla- +1 yıl
Umarim çok istiyorum çünkü hem sanal hemde gerçek hayatta arkadaşım yok
- +1 yıl
Buradan birilerine yaz, eminim arkadas bulursun kafana gore. Ama gercekte naparsin bilemem :))
- +1 yıl
Yanlış anlamazsan arkadaş olalım mi çıkarı olmadan :)
- +1 yıl
Sorun degil benim icin. Mesaja atabilirsin :)
- +1 yıl
Mesaj*
- +1 yıl
Birisi ile konuşmak gerçekten güzel inanabiliyo musun 5 aydır çevremde kimse yok ayrıca dövmeleri n mi var sanki :)
- +1 yıl
Bazen cevresinde bir suru kisi bile olsa yalniz hissedebiliyor insan. Ben de son birkac aydir bunu farkettim. Ve evet dovmelerim var :)
- +1 yıl
Dövmeye bayılıyorum diğer insanların dediği gibi insanın kalitesini düşürmüyor arttırıyor :) yaptırmayı çok istiyorum ama istediğim meslek gereği erteliyorum :)
- +1 yıl
Ya sirf herkes yaptiriyor diye degil kendinden bir parca olmasini istedigin icin yaptirirsan kaliteyi dusurmezsin. Ayrica hep uzerinde tasiyacaksin o yuzden anlamli olmali. Bu arada istedigin meslek ne? :))
- +1 yıl
Içimden geçen mi olmak zorunda olduğum mu :) ayrıca dediğine kesinlikle katılıyorum dövmemi kendim çizmek istiyorum ya da bana büyük bir anlam katan bişey olmasını üzerinde çalışıyorum sadece dövme yaptırdım diyebilmek için tualimi kirletemem :)
- +1 yıl
Ikisini de merak ediyorum :)
- +1 yıl
Içimde her zaman kalmıştır bar sahnelerinde arka tarafta duran gitarist olmak istemişimdir ama gel gelelim devlet memuru olabileceğim bir iş lazımmış yoksa yasiyamiyomuşuz kızda vermezlermiş peki sen ne olmak istiyorsun ya da hangi meslekle uğraşıyorsun :)
- +1 yıl
Ben de muzikle ilgileniyorum. Piyano caliyorum. Konservatuar okuyorum ama piyano uzerine degil.
- +1 yıl
Dünyanın çalması en zor ve en güzel enstrümanını çalmak nasıl bir duygu acaba Fazıl Say hastasıyım biliyo musun :)
- +1 yıl
Ben de severim Fazil Say'i ama maalesef bu ulkede degeri pek bilinmeyen sanatcilardan. Piyano ayri birsey ya, parmaklarin tuslara degmesi bile ayri bir his benim icin :)
- +1 yıl
Gerçekten değeri bilinmiyor yanlış anlamazsan whatsuppdan konuşmaya devam edelim mi karakter olarak çok benzettim kendime kaybetmek istemem :)
- +1 yıl
Bence bu konusmayi burada yapmayalim, en iyisi mesaja gel :))
- +1 yıl
Bende düşündüm ama malesef xperimden dolayı mesaj atamiyorum :(
- +1 yıl
Sanirim ben de atamiyorum :/ Buradan nasil whatsapp'a gecmeyi planliyorsun? Acikcasi numarami buraya yazmak istemem
- +1 yıl
Ben yazsam sen bana mesaj atsan olur mu :)
- +1 yıl
Olur yazabilirsin :)
- +1 yıl
Şunu belirteyim ki kimseye numaramı vermem ama sen ne biliyim bir samimisin 533_362_39+43
- +1 yıl
Simdi yatiyorum ama yarin mesaj atarim. Iyi geceler :))
- +1 yıl
Iyi uykular Telefonumu kaybettiğini söyle bari :)
- +1 yıl
Günaydın bu arada anlamadım aramızda bir sorun mu oldu mesaj atmıyorsun
+1 yılBenlik bir durum değil.
İnsanları seçerim ve bir zaman sonra samimileşirim.04 Yorumla- +1 yıl
Yorumun için teşekkürler peki mahalleden kişileri nasıl secersin
- +1 yıl
Taşınalı bir yıl oldu ve ben son bir aydır sadece 2 kişiyle samimi sayılırım.
- +1 yıl
Sanırım bende senin gibi olacağım normalde sempatik sıcak kanlı biriyim ama burdakiler bildiğin zuppe
- +1 yıl
Varsın hiç tanışma bence problem değil.
+1 yılCik sokaga dolas ne bileyim gir kafelerde takıl insanlarin aralarina karis biraz onlara gülümse onlara laf at diyalog kur
10 YorumlaAyni dertten muzdaribim 3 yil gecti tik yok is yeri disinda :-D
10 YorumlaArkadaşlar meraba ben yeni katılıyorum İstanbula yeni taşındım arkadaş çevrem neredeyse sıfır arkadaş edinmek istiyorum napmalıyım herşeyi denedim olmuyor fikrinizi almak istiyorum
00 Yorumla
+1 yılHerzamanki soğukkanlılığımla sert bakışlarımla ciddi halimle
00 Yorumla
+1 yılİş ve okul çevremle takılırım onların arkadaşlarıyla arkadaşlık kurarım falan.
00 Yorumla
+1 yılHiç uğraşma çevrene toplanırlar zaten. İstenmeyen ot burnunun dibinde bitermiş.
00 Yorumlailk başta mazlum gözük seni ezzmeye çalışanlardan uzak dur sona kendin ol yanında kim kaldıysa o has arkadaşındır
00 Yorumla
+1 yılAnkara da olan var mı yardımcı olabilecek bir arkadaş
00 YorumlaYalnizlik kadar guzel bise yok
03 Yorumla- +1 yıl
Çevremde insanlar varken bende öyle dusunuyordum ama gerçekten yanlız kaldığında anlarsın
- +1 yıl
Umarim olur bende çok istiyorum
+1 yılKaykay, paten ya da bmx suruyor musun?
06 Yorumla- +1 yıl
Yok sevmem dağ bisikletim var MTB onunla takılırım en fazla
- +1 yıl
Eger ilgili olsaydin Mersin'de rampa diye bir grup vardi. Aile gibiler, eminim seni de aralarina alirlardi.
- +1 yıl
Tarzım olsa Olurduda galatasaray meydanında takılan birilerini gördüm acaba onlar mı
- +1 yıl
Bilmiyorum ben Istanbul'da yasiyorum.
- +1 yıl
Peki buradaki grubu nereden biliyosun
- +1 yıl
You tube'da skate showlar izlerken denk gelmiştim. Orda olmak istemistim.
+1 yılSelam derim. Hahahhajsjjssjjs
114 Yorumla- +1 yıl
O zaman selam -,-
- +1 yıl
Tm. .
- +1 yıl
Napiyosun nasıl gidiyo
- +1 yıl
İi. .
- +1 yıl
Isin yoksa arkadaş olalım mi malum yanlızım -,-
- +1 yıl
Ben yalnız değilim :)
- +1 yıl
Bende yanlız olayım işte :(
- +1 yıl
tamam. .
- +1 yıl
Nasılsın en yakın arkadaşım :)
- +1 yıl
Sanane
- +1 yıl
Ters bişey dediysem Özür dilerim baştan söyleyeyim amacım sana kaymak değil
- +1 yıl
Zaten kayamazsında arkadaşlarımla böyle konuşuyom işine gelirse
- +1 yıl
Fazlası ile gelir zaten 4 aydır kimseyle konuştuğum yok 300 arkadastan 1 bile yok simdi
Bende de aynı soru Mersindeyim
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 578 cevap paylaştı. Yeni semt, mahalle ile şehrin farkı ne ki?
00 Yorumla
+1 yılBerbat bir durum zamanla olur zamanla :)
00 Yorumlahatayın neresinden mersine gittin?
03 Yorumla- +1 yıl
Hatayda merkezinden mersin Mezitli ye taşındım
- +1 yıl
Hataylıyım bende burya mersinden geldim
mersinde 12 sene yasadım
orda sıkılmazsın dostum
hatay muhabbeti geçti die burya yazdım
form var pozcu var enteller sokağı var çamlıbel var
yazda gelio ortam için iidir ii - +1 yıl
Sen niye gittin ya hataya
nerden nereye taşındın?
01 Yorumla- +1 yıl
Hataydan Mersine
+1 yılBiraz zor olacak. Zamana ihtiyacın var
01 Yorumla- +1 yıl
5 ay oldu ama böyle düşün bide
+1 yılbir iki mekana gitmem yeter :)
00 YorumlaSicakkanligimdir zorlanmam
00 Yorumla
+1 yılHobi kurslari veya iş yeri
03 Yorumla- +1 yıl
Iş yerini eliyoruz hobi kursu olabilir ama
- +1 yıl
Halkeğitim :)
- +1 yıl
Peki teşekkür ederim araştıracağim buradaki kursları :)
Sende okul dışında arkadaş bul kendine :)
02 Yorumla- +1 yıl
Okul dışında hiç arkadaşım yok bir barda oturup beklemeli miyim sence
+1 yılbiraz zor olurdu ama olurdu elbet
01 Yorumla- +1 yıl
Orneklendirebilir misin kimseyi tanımadığını düşün
+1 yılönce ortama bir göz atardım
01 Yorumla- +1 yıl
Hangi ortamlar mesela
Gizli Üye(30-35)+1 yılArkadas cevresi yapmaya calisma.
017 Yorumla- +1 yıl
Neden ki
Cevap sahibi+1 yılGerek yok.
- +1 yıl
Gerçekten yalnız kalıyor insan yaşamadan anlayamazsın
Cevap sahibi+1 yıl👏👏👏
- +1 yıl
Ne yapiyosun
Cevap sahibi+1 yılBiravo en yalniz sensin pink floyd falan duvar falan kamfirtabli namb falan
- +1 yıl
bir zamanlar çok dinlerdim son 5 aydır yani Mersine taşındığımdan beri müzikli bir bağım kalmadı gitarımı sattım çünkü
Cevap sahibi+1 yılNeresindesin mersinin
- +1 yıl
Mezitlideyim
Cevap sahibi+1 yıluniversitede misin lise de mi? Kacinci sinifsin
- +1 yıl
Üniversiteye hazırlanıyorum
Cevap sahibi+1 yılPozcuda cafe 5dk falan var ya da lounge mezitlide de wood var buralar yeni insanlarla tanisabilecegin yerler bir cogu da kafa insanlardir. Ama yine senin insan iliskilerine bagli
- +1 yıl
Tek başıma gitsem nasıl arkadaşlık kurabilirim tek başıma otursam kimse yanıma gelmez herhalde dimi
Cevap sahibi+1 yılOnce wooda git istersen ordakiler hem daha sicak kanli hem rahat rahat gidip oturabilir miyim dersin zaten cok kucuk biyer odunlardan tabureler los falan baya guzel biyer
- +1 yıl
Yanlış anlamazsan beraber gidebilir miyiz ilk gideceğim için çekingen olurum çok hemde bir iyilik yapar misin :(
Cevap sahibi+1 yılhayir. Ystelik sinava hazirlandigin sene bu arkadas arayisina girmen de buyuk kayip.
- +1 yıl
Çok sıkılıyorum ne yapayım :(
Aile & Toplum konusunda 2,9b cevap paylaştı. latin danslarına gitmeli
00 Yorumla
+1 yılbenim için pek sıkıntı olmuyo
00 YorumlaZor bir durum ama çekinme git merhaba de !
00 Yorumla
+1 yılkurmak mı lazım illaki
01 Yorumla- +1 yıl
Uzun süre yanlız kalınca anliyorsun
Gizli Üye(30-35)+1 yılYalnizlik en iyisi bosver cevreyi
01 Yorumla- +1 yıl
Sıkılıyorum ama
+1 yılkendiliğinden gelişiyor
00 Yorumla
+1 yılİsin varsa o yolla gezersin cevreyi
00 Yorumla
+1 yılgüler yüz bütün kapıları açar diye düşünüyorum.
00 Yorumla
+1 yılVay adaşım varmış.
01 Yorumla- +1 yıl
Ooooo müdür naptın yaaa
Gizli Üye(30-35)+1 yıltek tabanca takılırdım :D
00 Yorumla
+1 yılZamanla..
01 Yorumla- +1 yıl
Ne kadar zamanla mesela
+1 yılEvet
01 Yorumla- +1 yıl
Etkileyici yorumun için teşekkürler
+1 yılKasma
01 Yorumla- +1 yıl
Bu mu yani düşüncen
Gizli Üye(25-29)+1 yılona buna göz kırparak
00 Yorumla- Devamını Gör (5)
Devamını Gör(50)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar