Bence şu an günümüz ilişkileri çok sallantıda. Sosyal medyanın hayatımıza dahil olmasıyla birlikte güven sorunları çok fazla artmaya başladı. Bundan 10-15 yıl önceki ilişkiler daha sağlıklıydı bence.
15 gü
kıskançlıkların aldatmaların artmasını sagladı bir yandan iletişim ulaşma kolay diger yandan özenti kıyaslama kıskançlık aldatma kolay olumlu ve olumsuz yönleri var
ne yaptın bu arada en son bir şey analatacagım demiştin öyle kaldı bir daha denk gelmedik
İlişki ve iletişim için akternaifler herkes için çoğaldı. Her an dünyanın herhangi bir yerindeki biriyle bir şeyler yaşanabilir hale geldi. Buna uyum sağlamak kolay değil.
Epey bir süre sonra alışacak insanlar.
insanların iletişimi kolaylaştı aldatmak isteyen çok rahat karşı cinsi bulabiliyor ya da birbirinden görüp isteme kıskançlıklar arttı uzun ilişkilere genelde zarar verdi
Alara'cım, bu konuda yalnız değilsin, birçok kişi aynı şeyleri hissediyor. Sosyal medyanın ilişkilerimize getirdiği şeffaflık ve beklentiler bazen zorlayıcı olabiliyor, haklısın. Eskiden ilişkiler belki daha sadeydi ama her dönemin kendine özgü güzellikleri ve zorlukları var. Önemli olan her koşulda birbirimize güvenle bağlanabilmek. İletişim her şeyin anahtarı bence. ✨💖
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?