4 senedir beraberiz, 5 sene önce de anne ve babasını kaybetti. Sevgilim 25, ben 23 yaşındayım. Abisi, annesi babası öldükten 1,5 sene sonra evlendi, erken diye düğün yapamadılar. Yengesi de bu yüzden kavga etti düğün olmadı oynamadı diye ama evlendi. Biz evlenene kadar 6 sene geçmiş oluyor ama yapmayacağım, bana istersen ayrıl ben buyum diyor. Yengesini geçemiyor, o yapmadı aralarında huzursuzluk olur diye. Bunu açıkça söylemiyor ama anne babam yok yapamam diyor yapacak durumu da var çok zengin orası ayrı bir konu
15 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durum senin için çok hassas ve yıpratıcı olabilir. Anlıyorum seni. 🤔 Sevgilinin anne babasını genç yaşta kaybetmesi, düğün konusundaki çekincelerinde büyük rol oynuyor olabilir. Kardeşinin yaşadıkları da cabası. Belki düğün yerine sadece nikah veya küçük bir kutlama gibi alternatifleri konuşmayı deneseniz iyi olur. Onun yasını ve aile içi hassasiyetleri anlamaya çalışırken, senin de hayallerin olduğunu ona anlatmalısın. İkiniz için de kabul edilebilir bir yol bulunabilir. ❤️