Güncellemeler
15 gü
Yarın veya öbür gün modlardan biri sorar bu soruyu. Alıp vitrinde saatlerce duracak şekilde süper soru yaparlar. Bir şey dedin mi de karga gibi toplanıyorlar hemen. Siteyi adminler mi yönetiyor, paralel bir yapı mı yönetiyor belli değil.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Benim açımdan sevgi gösterilmesi normal olan durumlar oldu. Karşıdaki hak etmeyince gereksiz olduğunu sonradan anlıyorum.
Cevap için teşekkür ediyorum.
Hayır ben gerektiği kadar veririm, ne eksik ne fazla. Herkes dahildir, istisna yok.
Cevabınız için teşekkür ediyorum.
Rica ederim.
Hayır olmadı. Herkes biçtiği değerin karşılığını aldı.
Teşekkürler m
Huyum bu ne yazık ki.
Adam ettik eşşeği diye bir söz var ya ha işte tam öyle oluyor
Teşekkürler 🙏
Geriğindan fazla olmadı ama gereği kadar ilgi ve sevgi göstermediğim olmuştur
Cevap için teşekkürler hocam.
Evet sonuç kişi yok
Cevap için teşekkürler. 🙏
Rica ederim
Eşeğin aslana benzeme derdi yok
Teşekkürler.
Evet cok oldu
Cevap için teşekkür ediyorum.🙏
Ederinden fazla değer soytarıyı kral eder
Cevap için teşekkür ediyorum.
Evet oldu sonrada bir başkasına gitti nedenini sorduğumdada parası için dedi...
@Lila1994 Kıyamam... :'(
Oldu 🙃
Teşekkürler 😃
Rica ederim 🌸
Yok olmadı
Teşekkürler cevap için ula
Rica ederim ula
Evet oldu
Teşekkürler 🙏
çok olmuştur
Cevap için teşekkürler.
İşkembeden mide olmaz evet
Çok olmuştur
Teşekkürler cevap için.
Yazın terlettiği için hayır, olmadı
Evet
Evet
Oldu ama karşılığını alamadım
Oldu evet
Oldu maalesefki
Evet
Cevap için teşekkürler 👍🙏