10 gü

Sürekli kaybolan arkadaşlıklar neden başıma geliyor, nerede hata yapıyorum?

Zaman geçtikçe sadece gençliğimi yaşamaya önem vermeye başladım. Ama önem verilecek bir gençlik yaşayamıyorum çünkü arkadaşlarım kendilerini Casper sanıyor. Bazen çevrem çok geniş, bazen yanımda kimsem gerçekten de kimsem yok nedenini anlamıyorum yanlış bir şey yapmadım. Onlara kötülük yapmadım, dedikodularını yapmadım, sadece her arkadaşın yaptığını yaptım. Onlara değer vermeme rağmen benimle haftada bir bile olsa dışarı çıkacak bir arkadaşım yok. Bazı dönemler her günüm bir başkasıyla geçiyor ama onlar gerçek arkadaşlarım bile değil beni tanımadan arkamdan iş çevirip yüzüme gülen insanlar onları neden arkadaş olarak kabul edeyim ki? Tek istediğim en azından 1 yıl bile olsa yakın kız arkadaşımın olması çünkü hepsi maaşlı eleman gibi 3-6 ay sonra kayboluyor. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum asosyal bile değilim şehirde katılmadığım etkinlik kalmadı. Hiç adil değil.

Sürekli kaybolan arkadaşlıklar neden başıma geliyor, nerede hata yapıyorum?
Cevapla