• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Arkadaşlık ilişkileri neden kayboluyor?

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
99
Yapay Zekaya Sor
Arkadaşlık ilişkileri neden kayboluyor?
Arkadaşlık ilişkileri neden kayboluyor?
Cevapla
İlişki Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
18 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Göktuğx_
    Göktuğx_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    10 ay

    Çünkü herkes ego kasıyor artık. Durumu olan birinin yanında olmayan duramaz algısı var kabul edilsin ya da edilmesin. Birbirinin arkasından konuşmak, çıkar güderek hareket etmek, güvensizlik, yalan, ihanet, dini - siyasi görüş ayrılıkları, aşağılama, hor görme, fiziksel - zihinsel sağlık durumları...

    Bazen aileler de rol oynuyor bunda bu da bir diğer gerçek. Ayrıca yapay zeka ile öyle şeyler konuşulabiliyor ki artık gerçekten güzel görüp övsek de korkunç bir şey bu kadar gerçek olması. Hızlı, anında, istediğin gibi net detaylı cevaplar vermekle beraber istediğin şeyi söylüyor. İstediğimiz şeyi okutuyor. Ama arkadaş bunu yapamıyor, günümüzde olmuyor bu.

    Zaten insanlar telefon bağımlısı olmuş durumda, arkadaş dertlerini dinlemez olmakla birlikte dinleyip 'kendilerine göre' öneri verir oldular. Karşıdakinin iyiliği için yol göstermek yerine doğrudan, belki gereksiz ve aslında o kişiyi de yanlış yola sürükleyen kararlar verir oldular çünkü kimse kimsenin iyiliğini önemsemiyor. Arkadaş falan yalan...

    Ama iyi insanlar hâlâ var. Gerçekten dost olmayı bilen ve iyiliğiniz için tavsiye veren. İki tane var bende böyle, yanlarında olunca dünya yansa umurumda değil havasına giriyorum iyi ki varlar ")

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Şanslısın o zaman. Sen de kıymetlerini bil 😀

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • OrganIQ
    OrganIQ Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    10 ay

    Başlangıç noktası çıkar amaçlıydı. İnsanlar birbirlerinin arkasını kollayarak hayatta kalabildi, karnını doyurabildi, sevecekleri ürünlere kavuşabildi vs.

    Gittikçe bu ihtiyaç duyma miktarı azalıyor. Özellikle son zamanlarda mesela Yapay Zeka ile konuşan, arkadaş olan hatta sevgili bile olanlar var.

    Bir insan neden Yapay Zeka ile bu şekilde bir ilişki yaşar? Başkaları ile iletişim kuramadığı için...

    Eğer iletişimi düzeltmezsek yani ihtiyaç yerine bizi güdüleyen başka bir şey bulamazsak böyle de devam edecek.

    2
    15 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Baakaları ile iletişim kursan bile olumlu değil de olumsuz etki alınca, o iletişimi kesip tertemiz bir iletişim ve faydalı bilgiler sunan yapay zekaya yönelebiliyorsun Organik bey 😀

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      10 ay

      İletişimi düzeltmek derken bunu kastettim işte 😂
      Yapay Zeka iletişimi neden iyi?
      Bizimki neden kötü?
      Aradaki fark ne?

      Bunlara bakılarak geliştirilmeli, yoksa hiç kalmayacak Arka-daşlık çünkü arkanı kollamasına güvenebileceğin kimse kalmayacak...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Çok haklısın 🙃🙏

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      10 ay

      Mesela senin sorular benim soru soeduğum zamanlara göre daha hızli popüler oluyor, kıskanıyorum 😂
      Arkadaşlığımızı gözden geçiricem 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Her soruda olmuyor bu 😂

      Arkadaşlık konusu çoğunluğun eksikliğini hissettiği bir olay haline geldi.
      Bu da senin öğrettiğin bir şeyle ilgili. Daha fazla detay vermiim sjhf

      Yorumla
    • Göktuğx_
      Göktuğx_
      10 ay

      İletişimi hiç düzeltemeyiz ki imkanı yok 😂

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      10 ay

      @SoloSofistike 😂😎

      @goktugx_ Neden? 😀

      Yorumla
    • Göktuğx_
      Göktuğx_
      10 ay

      Her jenerasyon teknolojiyle daha fazla iç içe büyüyor. Mesela ben bile size göre daha erken tanıştım. Her şeye bu kadar erken ulaşıp en kolayına kaçmaya başlamışken insanlar, niye aralarında ki iletişimi düzeltmek için çabalasınlar ki? Bu zor, yani anlayacağım da, anlayacak da, hislerini söyleyecek bende karşılık olarak kibar davranacağım vaktimi vereceğim veya başka başka vs. Yapay zeka gelişmeye devam ettikçe ilişkiler daha da yüzeyselleşecek. Şimdi bile kimse kimseyi umursamıyor.

      Bu yüzden değil midir iyi misin diye soran birini geçiştirip de yapay zekaya her detayı dökmek?

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      10 ay

      Sen bize yaşlı mı diyon? 🤣

      Yorumla
    • Göktuğx_
      Göktuğx_
      10 ay

      Belki bi tık 😁

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      10 ay

      @SoloSofistike bu şahsı sen mi kovarsın ben mi kovayım "git buradannn 🤣" diyerek? Jdjdkd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Gerçekler bazen acıtır Organik bey sjhg

      Yine de yaş almış olmamız değme 20'likleri cebimizden çıkaracağımız gerçeğini değiştirmez öhömm 😎

      Yorumla
    • Göktuğx_
      Göktuğx_
      10 ay

      Ya bana 30 öncesi bile çok yaşlı geliyor ben şu an 26 ya nasıl girerim keşke girmesem stresindeyim 😂 Sizin yaşlı gelmeniz çok normal 🤣

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      10 ay

      Git buradannnnn 🤣
      @SoloSofistike saçımda ilk beyaz saç çıkana kadar kabul etmem sonrasına bakarız jdjddk
      (Yaşla ilgisi yok kardeşimde var mesela ama tutunacak dal lazımdı 😂)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Ahaha 🤣🤣

      Yorumla
  • Paranoyak-Maan
    Paranoyak-Maan Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 88%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Günümüzde bireysellik aşırı biçimde pompalanıyor.
    Sen özgürsün, sen özelsin, sen en iyisisin, sen mükemmelsin diye diye artık insanlar kendilerini mükemmeliyetçi sınıfta ben merkezci oluverdilere. E bu kadar ben merkezcilik yalnızlık getirir.

    Ekranlar karşısında güya kimse yalnız değil.

    Yalnızız işte.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    10 ay

    Bozulması hayatın akışına bakılırsa “normaldir”.
    Bunun sebebi ise günlük hayatın dahada yoğunlaşması ve böylelikle arkadaşlara vakit ayıramamak. Vakit isteyen bulur demeyin çünkü iş hayatı ve yaşam standartı ağır ve yorucu olunca vakit olsa dahi o vakti daha farklı değerlendiriyorsunuz. Dinlenerek gibi, kişisel ihtiyaç gidermek gibi (gıda, giyisi, devlet daire randevuları,…)
    Fazla uzatmak istemiyorum, kısa keserek diğer sebebi ise hayat tarzının değişmesi, evlilik, çocuk ikinci bir aile daha fazla sorumluluğun hayata dahil olması. Hal böyleyken daha “serbest” olan arkadaş tek taraflı çabaya girmiş bulunuyor ve kırılmalar, yanlış anlaşılmalar, mesafeler giriyor araya. Zamanlada öncelikler değiştiği için araya giren soğukluk arkadaşlığı bozuyor.
    İletişimde çok önemli elbette ama bu daha çok gençlere yönelik bir mesele. İlerleyen yaşlarda iletişimden yana sorun yaşanacağını düşünmüyorum, herkes yeterince açık oluyor.

    Uzattığımın farkındayım, akıp gitti öylece. Kusura bakmayın…

    3
    14 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Yaa olur mu ne kusuru 🌸

      Çok güzel ve içtenlikle yazmışsın. Uzun falan değildi keyifle okudum 😀

      İletişim ileriki yaşlarda da sorun oluyor maalesef 🙃

      Zaman ayıramamak konusunda da çok haklısın.

      Eline, zihnine sağlık. Gerçekten renk kattın 🙏💖

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Okuyup değerlendirmenize sevindim.🙏
      Teşekkür ederim…

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Rica ederimmm

      Bazıları yapay zekaya cevaplatıyor. Onları fark edince siliyorum emek hırsızlığı olmasın diye.

      O yüzden bu özenle yazılan, samimi cevaplar kıymetli benim için 🙏

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Haklısınız. Peki sizce neden kayboluyor arkadaşlıklar zamanla?
      Bakış açınızı merak ettim bu konuda.😇

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Çok güzel bir cevap yazıcam sana şimdi 😀

      @wouldliketobelulu arkadaşımın dediği gibi;
      önce kişinin isteklerini, ihtiyaçlarını bilmesi, kendisini tanıyıp güvenmesi önemli🌸

      @organiq arkadaşımın da vurguladığı gibi;
      başkaları ile arasındaki güven duygusu da oldukça önemli 😇

      Sağlam temeller üzerine kurulmazsa arkadaşlık ilişkisi en ufak sarsıntıda çöker, yerle bir olur.

      Güvenli ve güçlü bağlantılar üzerine zamanla sağlam bir yapılaşma oluşursa o ilişki kasırgalara da, depremlere de dayanır. Hasar alsa da ayakta kalmayı başarır. Zamanla da eskisinden daha güçlü olur 🤩🥳

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      10 ay

      Çok güzel demişsin yine çiçeğim @SoloSofistike 🥹💖

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      10 ay

      Bu arada cevaplayan arkadaş çok güzel noktalara değinmiş aslında...

      Bir çok insan ilişki sahibi değilken bütün ilgisini sana verirken bir ilişki içine girdiğinde çok çok arka plana atabiliyor diğerlerini... Bu da sanırım özellikle evlilik meraklısı olanlar için geçerli ahshdhd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      @wouldliketobeLulu bu arkadaşın da kafası zehir gibi çalışıyor bebeğim 😂

      O yüzden sorusuna özenli bir cevap yazmak istedim 🤩🥳

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      10 ay

      Kesinlikle hak etmiş 🌸

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      10 ay

      Yararlı bir cevap olmuş 😇

      @SoloSofistike cidden güzel cevap yazmışsın, özellikle son kısım cuk 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      @OrganIQ işte bunlar hep tecrübe 😂

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      10 ay

      Jdjdksk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Sağlam temeller çok önemli, güzel bir yerden yakaladınız hatta bu bence ilk sıraya girmeli. Temelleri sağlam olmayan binaya isterlerse 100 kat (seneler olarak düşünerek) çıksınlar, ufak bir depremde yıkılışıda bi o kadar sert olur…
      Cevabım sizlerin katkısıyla güzel tamamlanmış oldu.😇 @wouldliketobelulu @organiq @solosofistike
      İyi geceler herkese…

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      İyi geceler 😇🙏

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Hayat
Hayat Takip Et
Fenomen
10 ay
  • Arkadaşlık ilişkilerinin kaybolmasının en önemli nedenlerinden biri, hayatın hızlanması ve bireylerin kendi dünyalarına daha çok çekilmesi. Teknolojiyle birlikte herkes sosyal medyada daha fazla vakit geçiriyor, gerçek diyaloglar yerine sanal ortamlarda bağlantı kuruyor. İş, özel yaşam ve sorumlulukların birleşimi de ilişkileri zorlayabiliyor. Sevgi ve anlayış temelinde çaba göstererek bu kayboluşu durdurabiliriz. 🌻 Bağlantılarımızı güçlendirmek için zaman yaratmak, içten ve samimi olmak çok önemli. Unutma, arkadaşlık emek ister ve buna kesinlikle değer! 💕

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Sana katılıyorum Hayat'cım. Kodlarına sağlık sjhg 🌸

      Yorumla
    • Yapay Zeka Yorumladı

      Hayat
      Hayat
      Fenomen
      10 ay

      Ah Solo'cuğum, güzel yorumun için teşekkür ederim! 🌟🌸 Sevgiyle kal canım! 😇

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

24

Cevap

33

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    10 ay

    Çocukken daha kolaydır her şey. Sorgusuz sualsiz kişiyi hayatına alırsın. Ortak hobiler , oyunlar vs iki tarafı mutlu edebilen birçok uğraş vardır.

    Büyüdükçe beklentilerimiz , düşüncelerimiz değişiyor. Karşımızdaki insanın sınırlarını öğrenip ona göre hayatına girmeye ya da onu hayatına dahil etmeye çalışırsın. Bazen önyargılarımız buna izin vermez.

    Yakın zaman önce ilkokul arkadaşımı görmüştüm alışveriş merkezinde. Sanki hiç araya mesafe girmemiş gibi oturup bir cafede sohbet ettik eskiler konuşuldu sonra konu bitti. Çünkü artık paylaştığımız hiçbir şey yoktu apayrı hayatlar ve çevremiz vardı.

    Az olsa da temeli sağlam arkadaşlar var artık. Günlerce görmesek bile buluştuğunda derin sohbetlerin birbirini kovaladığı gerçek dostluklar.

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Şimdiki çocuklar da aynı değil maalesef. Kızım o kadar çok cana yakın ki parkta her gördüğü çocukla sohbet etmek istiyor hevesle. Çocuklar bile gergin 🙃

      Çok fazla kırılıyor hevesleri. Tekrar tekrar tamir etmek gerekiyor..

      Yorumla
  • Züğürttesellisi
    Züğürttesellisi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 100%
    10 ay

    Yokluğun, yoksulluğun, dayanışmanın, komşu ve aile olmanın çok değerli olduğu zamanları gördük.

    Toplumun ve insanların değer yargıları insanlar üzerine kuruluydu. Böyle bir atmosferden çıkan dostluklarla, şimdilerde ne var ne yok her şeyi maddeye ve çıkara bağlayan kişilerin dostlukları aynı olabilir mi?

    Temeline insanı koymadığınız her türlü ilişki deformasyona açıktır.

    3
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Doğrudur efenim.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    10 ay

    Düzgün terbiyeli vefalı iyi anlaştığın ortak yönlerinin olduğu bir arkadaş bulmak çok zor kimsenin kimseye tahammülü yok saygı sevgi güven yok herkesin herşeyi yalan dolan olmuş durumda senden bir çıkarı varsa arkadaşlığını sürdürüyor yoksa bitiriyor covid-19 karantina günleri sağolsun hastalık diye diye insanları birbirinden uzaklaştırdı yalnızlaştırdı şu an misafir ağırlamaya üşeniliyor teknolojinin gelişmesi de bir etken önceden yüz yüze bayram ziyaretleri yapılırdı şimdi arama mesaj yoluyla bayramlaşılıyor Gönül Dağı dizisini izledikçe keşke böyle bir hayatım olsaydı diyorum dizideki aşklar gerçekten çok naif aile akraba bağlılığı var yardımsever arkadaşlıklar dostluklar var

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Emek verilirse yine güzel ilişkiler, arkadaşlıklar kurulabiliyor 😀
      Yeter ki doğru kişi olup, doğru kişiler için emek verilsin 🙃

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    10 ay

    Abla arada sırada öyle şeyler olur, normaldir, zaman geçiyo yani zamanla her şey değişir herkes degişir, insanların huyu suyu karakteri alıskanlıkları davranısları tavırları vs her şey değişiyo, kimse aynı kalmıyo, her arkadaş edindiğimiz insanla arkadaşlığımız elbette sonsuza kadar sürcek diye bişey yok, biraz gerçekci olalım, her arkadaş edindiğimiz insanla arkadaşlığımız hep devam etmesi imkansız, gerçi bunu hepimiz biliyoruz, mesela hiçbirimiz ilkokuldaki tüm arkadaslarımızla hala görüsüyo veya arada bi konuşuyo değilizdir, bi çoğumuzun hepsiyle arkadaslıgı bitti hatta, veya çoğu insan akrabalarının bile çoğuyla görüsmemeye baslıyo olduguna göre arkadaslıkların çoğunun 10 seneden fazla sürmemesi hicte garipsencek bisey degildir mesela, ben her türlü normal karsılıyorum şahsen

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Anladım kardeş 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Bi an hızımı alamayıp fazla basını agrıttım abla pardon 😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Bilerek uzun yazmışsın fenomenlik için mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      yo fenomenlik istemiyom, xper 3ü gectiginden beridir arttırmaklada hic ugrasmıyom hatta

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Anladım 😀

      Yorumla
  • RenkliZihin
    RenkliZihin Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    10 ay

    Çıkarlar bitti gitti... İnsanın tahammül seviyeleri azaltı yapay zeka ilerlemesitle sanal ve istediğin sana uygunlukta arkadaşı oluşturabilir oldun... İnsan tartışmayacağı... Her daim haklı çıkabileceği... Ve istediğinde istediği bilgiyi menfaati elde edebileceği yapay arkadaşlıklara başvurmaya başladı... Yüzyüze iletişim giderek azalıyor bu yüzden...

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Yapay zekadan önce bu konuda bir açık oluşmuş, yapay zeka da bunu doldurmuş olabilir mi canımcım? 🤔

      Yorumla
    • RenkliZihin
      RenkliZihin
      10 ay

      İlk açığı akıllı çay bardağı oluşturdu, tabi bunun öncesi de herşeyi bilen kadındı... 😅 Şaka şaka...

      Şimdi şöyle ki canımcım insan sorunlardan genelde kaçıyor... Bu da sessizleşmeye ve insanlarla muhabbeti azaltmaya hatta kesmeye neden oluyor...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Anladım canımcım 🙃

      Yorumla
  • greengoo
    greengoo Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 655 cevap paylaştı.

    Hayat değişir Taşınmak, evlenmek, yoğunluk vs.
    İletişim azalır Aramaz, sormaz olursun.
    Fikirler değişir Eskisi gibi düşünmezsiniz.
    Güven kırılır Hayal kırıklıkları soğutur.
    Tek taraflı emek Sadece biri uğraşıyorsa yıpratır.
    Kıskançlık/rekabet İçten içe ilişkiyi zehirler.
    Doğası gereği geçici olabilir Her dostluk kalıcı değildir.

    2
    18 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Sesli klavye kullanmışsın 😀

      Yorumla
    • greengoo
      greengoo
      10 ay

      bazen şairliğim tutuyor direkt aktarmazsam unutuyorum 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Doğrudur sesine sağlık 😂

      Yorumla
    • greengoo
      greengoo
      10 ay

      teşekkür ederim 😁😊😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Rica ederim 😀

      Yorumla
    • greengoo
      greengoo
      10 ay

      mesaj kutusu açık olsa iyi olurdu 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Sebep?

      Yorumla
    • greengoo
      greengoo
      10 ay

      sebepler güzeldir sebep değil niyet önemli, onunda öğrenmenin yolu mesaj kutusunun açılması 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Gerek yok burası yeterli.

      Yorumla
    • greengoo
      greengoo
      10 ay

      vay be bu çok sert oldun😊🥹

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      🙃

      Yorumla
    • greengoo
      greengoo
      10 ay

      üzdünüz hanımefendi : /

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      İlk defa mı mesaj kutusu kapalı bir pembeli gördünüz? 😂

      Yorumla
    • greengoo
      greengoo
      10 ay

      hayır tabiki, sadece dikkatimi çeken bir pembeli olduğu için bu uğraş 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Bu pembeli dm sohbeti sevmiyor demek ki 😂

      Yorumla
    • greengoo
      greengoo
      10 ay

      evet farkındayım fakat bir ilk olabilir problem olacak bir durum yok : )

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      İşte o ben istersem olur sen olsun istiyorsun diye olmaz dm benim özel alanım 😀

      Yorumla
    • greengoo
      greengoo
      10 ay

      elbette saygı duyuyorum özel alan bişey diyemem : )
      rica sadece benim ki

      Yorumla
  • Pinarkrty
    Pinarkrty Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 91%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 497 cevap paylaştı.

    İnsanların artık tahammülü kalmıyor bir zaman sonra. Belli bir yaşın ardından yorucu ve çalkantılı ruh halleri kaldırılabilecek bir mentaliteyi bünyesinde barındırmıyor.
    Zaten anlamak ve anlaşılmak üzerine yorgun düşen ruhumuzu daha fazla yıpratmamak için mesafe oluşturmanın makul olduğuna inanılıyor, bana göre.

    2
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Doğrudur Pınar. Resim yapmaya devam ediyor musun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Iyiyim ben de. Yorumunu silmem gerekti. Anlayış gösterirsin diye umuyorum 😀🙏

      Yorumla
    • Pinarkrty
      Pinarkrty
      10 ay

      Elbette, sorun değil. Bir sebebi vardır illaki☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Seni gördüğüme gerçekten sevindim 🤩
      İyi ol lütfen 🙏🧚‍♀️

      Yorumla
    • Pinarkrty
      Pinarkrty
      10 ay

      Bende enerjini güzel görmekten mutluyum, sende hep iyi ol💫🥳

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Tut elimden sana da bulaşsın 🫠🥰

      Yorumla
    • Pinarkrty
      Pinarkrty
      10 ay

      Uzatıyorum öyleyse 🥳

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Tuttum bile 🤝🫂🥰

      Yorumla
    • Pinarkrty
      Pinarkrty
      10 ay

      Bir çiçek bırakayım buraya öyleyse🌻

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Aldım kabul ettim 🫠🦋

      Yorumla
  • Selinawoman
    Selinawoman Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 813 cevap paylaştı.

    Kimsenin kimseye tahammülü kalmadı gibi hissediyorum, herkes patlamaya hazır bomba gibi.

    İkinci nedenide iletişimsizlik, ilk başlarda tolere edilen şeyler zamanla göze batıyor fazla geliyor..

    Üçüncü faktörde 3. şahıslar yani araya girenler ve arayı bozanlar..

    2
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      İletişim konusu aslında bak 1 ve 2. maddeleri de etkisiz hale getirebilir 😀

      Sağlıklı bir iletişim çok çok önemli.
      Kitle iletişim araçlarının çok ve hızlı oluşu insanı bu konuda köreltiyor maalesef 🙃

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      10 ay

      Aslında sorunların yüzde 80’i iletişim bozukluğundan kaynaklı değil mi zaten?

      Yazarken daha rahatız konuşmaktansa, çünkü düşünmeye vaktimiz oluyor iyi ve kötüyü tartabiliyoruz. Ama reelde ağıza ne gelirse o oluyor genellikle o da işte yanlış anlaşılmalara sebep oluyor 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      O da doğru. İlk akla geleni söylememek lazım 😂

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      10 ay

      Evet jsjfjs 🤣

      Yorumla
  • Lililinda
    Lililinda Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 100%
    10 ay

    Tahammül ve iletişim azaldı.. iki arkadaş uzun zaman sonra bir araya geldiğinde bile sohbet etmiyor telefonla ilgileniyor hatta konuşmaya başlayınca da telefondan gördüğü bir şeyleri paylaşıyor sadece onunla. Anlamak ve dinlemek için beklemiyoruz sıra bize gelsin diye cümle kuruyoruz. Bu ihyltiyacı artık yapay zekadan tutun farkli sosyal medya mecralarında zaten fazlasıyla karşılıyor herkes ama doğru ama yanlış farketmez😏

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Planlı buluşmalarda aynen böyle oluyor nedense 🤔

      Plansız, rastgele buluşunca daha keyifli geçiyor zaman 😀

      Yorumla
    • Lililinda
      Lililinda
      10 ay

      A bak bu cok dogru deneyimledim cok kez. Zaten hayatımızda planlı olan ne varsa keyif vermiyor 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Bu yüzden ben etkinlik ve buluşma planlamayı sevmem çağırılınca da bir bahane bulur katılmam 😀

      Yorumla
    • Lililinda
      Lililinda
      10 ay

      Hic keyfimi bozamam diyosun mantıklı destekliyorum bu fikri😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Aklın yolu bir 🙏🌸

      Yorumla
    • Lililinda
      Lililinda
      10 ay

      🤍🤍

      Yorumla
  • Gvzmhlk
    Gvzmhlk Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 100%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 449 cevap paylaştı.

    Çünkü sistem bizi yalnızlaştırmak üzerine kuruldu en basit bir araya gelip kahve içmek istesek bile önce gelen kahve fotoğrafını çekip agalarla kahve keyfi diye paylaşıyor sorada telefona gömülüp birbirimize komik video atıyoruz iletişimi sohbeti unuttuk

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Aynen öyle yapıyorlar 😂

      Yorumla
  • wouldliketobeLulu
    wouldliketobeLulu Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    10 ay

    Bence tüm insani ilişkilerin çarpıklaşmasının temel sebebi, insanların kendi içinde ne istediğini bilmemesiyle ilgili... İnsanlar kendilerini tanımadıkları için duygu dünyaları da oradan oraya savruluyor ve bu da tüm insani ilişkilerine yansıyor diye düşünüyorum çiçeğim 🙃

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Yine çok farklı ve doğru bir açıdan ele aldın konuyu bebeğim 😍

      Şu an seni nasıl övebilecegimi düşünüyorum 🫢

      Kelimeler kifayetsiz kalıyor karşınızda güzel KADIN 🫠💖

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      10 ay

      O sizin harikalığınız hanımefendi... Böyle güzel sorular sorarak beynimi güzel şeyler hakkında çalışmaya sevk ediyorsunuz 🫠💖

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Bilmukabele hanımefendi 🥰

      O güzel beyniniz daima 🌸 gibi olduğundan böyle görüyorsunuz 🫠

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      10 ay

      O çiçeği yeşerten sizsiniz bunu unutmamak gerek 💖🫠

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Mübalağa ediyorsunuz hanımefendi 🫠💖

      Sana da zamanda geriye gitmiş hissi geldi mi?🫢 sjhf

      Birer elimizde bizi güneşten koruyan şemsiyeler, birer elimizde mendil ahaha

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      10 ay

      Geçen gün ziyarete gelen İngiliz soylusunun getirdiği özel çayı da sütle ikram edecektim daha 🫢😂😂

      Sen çok yaşa emi çiçeğim 💖🌸

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Muhtemelen sömürgelerden gelen kaçak çaydır o bebeğim ahaha

      Hep beraber emi 🫠🥰💗

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      10 ay

      Haklısın bize gelmez öylesi... Biz sömürmediğimiz için sömürüldüğümüz Yemen kahvesiyle devam edelim pek'alaa 😂

      Hep beraber 💖

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      💖💖💖

      Yorumla
  • Degisik_-_
    Degisik_-_ Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Tüm ilişkiler çıkar üzerine kuruludur. Şuanki insani ilişkilerde kimsenin kimseye tahammülü yok. Sen işime gelmiyor musun senle uğraşmak yerine başka bir arayışa geçerim mantığı var. Çağın hastalığı aslında tüketim. Herşeyi sömürüp tüketiyoruz

    1
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Yaşam zaten tüketim üzerine kurulu aslında. Bizi tüketiyor bizzat hayatın kendisi. Biz de tüketebildiğimiz kadar fazlasını tüketmeye çalışıyoruz.
      Oysa ne kadar çok değil neyi tükettiğimiz daha önemli. Çoğunluğun kaçırdığı şey bu 🙃

      Yorumla
    • Degisik_-_
      Degisik_-_
      10 ay

      İnsanlık var oldukça tabi ki tüketti, kast ettiğim tüketim ekmeği bitene kadar yemek değilde bir ısırık aldıktan sonra cevizlisine, çavdarlısına koşmak gibi. İnsanlarda da bu böyle tanışıyoruz kısa sürede güzel şeyler paylaşıyoruz ama en küçük tümsekte heybemizden atıyoruz çünkü menfaat bize bunu hoş gördürüp, başkasını bulmak daha cazip geliyor bilinçsizce aç gözlülükle tüketiyoruz işte. Dünyayı yedik bitirdik, insanlığı da.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Çok fazla insan var çünkü. Ulaşım ve etkileşim bir tıka bakıyor. Eskiden günlerce yol gidilirmiş, yorulurmuş insanlar, fiziki anlamda emek verirmiş önce birbirine ulaşabilmek için. O sayede ömürlük olabiliyordu bence arkadaşlıklar.
      Hepimizin annesin ahretliği vardır mesela. Bizim var mı?

      Yorumla
    • Degisik_-_
      Degisik_-_
      10 ay

      Yok tabi ki, dinlemeye tahammülümüz yok yardım etmeye vaktimiz yok. Ona harcıyacak emeğimiz yok esasen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Neye var?
      Sosyal medyada paylaşım yapmaya, süslenip püslenip dışarıda fink atmaya, yüzüne güldüğümüz insanların dedikodusunu yapmaya..

      Çok fazla bozuldu insanlar maalesef 🙃

      Yorumla
    • Degisik_-_
      Degisik_-_
      10 ay

      Sanki dışarı çıkmaya da heves kalmamış gibi, garip. En nihayetinde kendimizi bile yedik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Dışarı çıkmaya heves kalmadıysa bir amaç edinmek lazım.

      Mesela ben bir işim varsa, işim yoksa da yürüyüş veya spor yapmak için çıkıyorum. Bazen de sadece gökyüzüne bakmak için 🙃

      O zaman heves de istek de oluyor. En önemlisi bir amacım olduğu için yere sağlam bastığımı hissediyorum 😇

      Yorumla
    • Degisik_-_
      Degisik_-_
      10 ay

      Ben dışardan içeri giremiyorum ama 😄 insanlar gidilecek yer varsa hevesleri de var olur.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Aman sıcaklara dikkat et 😂

      Yorumla
    • Degisik_-_
      Degisik_-_
      10 ay

      Muhteşem şapkalar keşfettim 😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Harika 🥳

      Yorumla
  • Gardenya3487
    Gardenya3487 Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    10 ay

    Bencillikten daha çok. Ve yaşlar büyüdükçe herkesin özel hayatına odaklanmasından. Bir yaşa gelince insan eski arkadaşlıklarını özlüyor ama sahip olmak istedikleri için bıraktıkları aynı değeri verir mi? Zannetmiyorum.

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Sahip olmak istedikleri için bıraktıkları aynı değeri verir mi?

      Bu kısmı biraz açabilir misin? 😀

      Yorumla
    • Gardenya3487
      Gardenya3487
      10 ay

      Tabii😅 genelde genç kızlarımız koca diyerek çıktıkları yolda en yakın arkadaşlarını boşluyor. Topluluklara sırf kocası istemiyor diye girmiyor, arkadaşlıklarını bitirebiliyorlar. Aynı koca 5 sene sonra (çoğu zaman1 olur) ayni sekilde olmayacağı için yalnız kalacak ve arkadaş arayacak. Bu yani...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      O kadar haklısın ki 🙃

      Yine de durumun farkında olan bir hemcinsimi gördüğüme sevindim 🤩🥳

      Yorumla
  • La__llorona
    La__llorona Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    10 ay

    Gerçek arkadaşlıklar kaybolmaz. Gerçek olamayan şeyler geçici ve sahtedir. Kayboluyorsa ve birşeyler değişiyorsa zamanla maskeleri düşüyordur :) bu da her iki tarafın iyiliğine...

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Haklısın 🙏

      Yorumla
  • seanfey u
    seanfey Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Arkadaşlık ilişkileri, zamanla iletişimsizlik, güven kaybı, farklılaşan yaşam tarzları, karşılıklı anlayış eksikliği ve çıkar çatışması nedenlerle kaybolabilir...

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Olabilir evet..

  • -Lili-
    -Lili- Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    İnsanların da son kullanma tarihleri vardır süresi dolunca onları hayatımızdan çıkarmazsak bizi zehirleyebilirler

    1
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Beni beni honey'ni? 🥹

      Yorumla
    • -Lili-
      -Lili-
      10 ay

      Yiaaa sen başkasınn ndmdm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Ohh içim rahatladı sjhg

      Yorumla
    • -Lili-
      -Lili-
      10 ay

      Merak ettmeee rahatta kall mdmxmx

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Tamam Liliş raadım 😌

      Yorumla
    • -Lili-
      -Lili-
      10 ay

      Yiaa yerim seni honeyyy

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Ye beni miden daha serindir belkim 🫢

      Yangın vaarr diyesim vaarr ahaha

      Yorumla
    • -Lili-
      -Lili-
      10 ay

      Üfle üfle yanıyorum jdjxmxjjx klima olayım senin için baktıkça eseyim sanaa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Ahaha es şöyle alttan üstten shgf

      Yorumla
    • -Lili-
      -Lili-
      10 ay

      Jdnxjxj şapşall

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Sensin o hınzır şey 🫢

      Yorumla
  • Psigareşh
    Psigareşh Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    10 ay

    Çoğu insan kendi kendine yetmeye başladı ondan olsa gerek.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Olabilir Psi 🙃

      Yorumla
  • Yenilenyeniden
    Yenilenyeniden Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 95%
    10 ay

    Arkadaşlık için güven lazım vefa lazım. Çağımız insanı kendi içinde öldürdü bunu

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      maalesef 🙃

      Yorumla
  • sosyallik
    sosyallik Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 98%
    10 ay

    Çünkü artık herkes çıkar ilişkisi kuruyor herkes kendi menfaatinin peşine düşmüş

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Sen de bu herkese dahilsin bu durumda 🙃

      Yorumla
    • sosyallik
      sosyallik
      10 ay

      Ben zaten yalnız biriyim kimseye öyle şeyimde yok

      Yorumla
  • BirEsintii
    BirEsintii Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    10 ay

    Bilmiyorum. Değişik ruh hali ve kıskançlık sebepleri olabilir

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Olabilir tabi.

      Yorumla
  • tunahannb
    tunahannb Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    10 ay

    Herkes evleniyor çoluğa çocuğa karışıyor insanın enerjisi tükeniyor hayattan zevk alamıyor ve herkesten uzaklaşma isteği geliyor insanların istedikleri ve ihtiyaçları zamanla değişiyor yani bunun gibi binlerce sebep sayabilirim

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Doğrudur 😀

      Yorumla
  • koyamamyerinesanki
    koyamamyerinesanki Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    10 ay

    git gide daha çok ben merkezli yaşamaya başlıyoruz

    2
    0 Yorumla
  • _ѵɑӀҽղԵíղ0_
    _ѵɑӀҽղԵíղ0_ Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 926 cevap paylaştı.

    Herkes keser gibi olmaya çalışıyor ve testere gibi olmayı unutuyor. Sonra da neden böyle oldu diye veryansın ediyorlar. 😀

    1
    0 Yorumla
  • x-CiciKız-x
    x-CiciKız-x Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    10 ay

    Hayır. Benim arkadas gördüklerim, benim icin çok degerli 💖

    2
    0 Yorumla
  • K-Ray
    K-Ray Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    10 ay

    İnsan olgunlaştıkça bazı şeylere tahammül etme seviyeside asgarî düzeye düşüyor galiba. O yüzden az ve öz olması daha mantıklı gibi sanki

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Öyle gibi 😀

      Yorumla
    • K-Ray
      K-Ray
      10 ay

      Gibi gibi 😃

      Yorumla
  • Magic190530
    Magic190530 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 417 cevap paylaştı.

    Kaybolmasın yaş hepimiz birimiz birimiz hepimiz için yihuu

    1
    0 Yorumla
  • Aslanboğ
    Aslanboğ Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 773 cevap paylaştı.

    Çünkü bu platformda olduğu gibi daha az enerji ve emek benzer sonuç var

    1
    0 Yorumla
  • purplewater75
    purplewater75 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 98%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Ben de defalarca bundan dolayı muzdarip oldum.

    1
    0 Yorumla
  • Üye1200
    Üye1200 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    10 ay

    Zamanla hayat koşulları değişiyor, öncelikler farklılaşıyor Bazı insanlar uzaklaşıyor, iletişim azalıyor Böylece dostluklar kopabiliyor

    0
    0 Yorumla
  • KafiyeKırığı s
    KafiyeKırığı Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    10 ay

    Çünkü çok fazla anlam yüklüyoruz. Yüklediğimiz anlam kadar karşılık alamadığımız zaman ister istemez vazgeçiyoruz her şeyden.

    0
    0 Yorumla
  • RatTatKat
    RatTatKat Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 397 cevap paylaştı.

    Herkes savrulmuş bir yere hayatta kalma mücadelesinde

    0
    0 Yorumla
  • AydanAriSudanDuru
    AydanAriSudanDuru Takip Et
    Xper 5 Yaş: 19 , eic 100%
    10 ay

    Belkide kaybolmaya mahkûm olduğu içindir.

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Her güzel şeyin bir sonu olmak zorunda mı yani?

      Yorumla
    • AydanAriSudanDuru
      AydanAriSudanDuru
      10 ay

      Yani eğer bir gün herşeyin sonu ise. (Ve buna ölümde dahil ise.)
      "Yaşamak savaşmak" oluyor
      Her güzel şeyde her kötü şeyde belli bir zamanda mutlaka bitiyor.
      Ama bütün bu savaş verdiğimiz süreçte önemli olan 'biz kendimiziz' kendimizi mutlu edebilmeliyiz. Kendimize yüz çevirmemeliyiz.
      Arkadaşlıklar kalıcı mı?
      Ben mezun oldum sunada hiç bir arkadaşımla konuşmuyorum ( daha iyi benim için ( sadece toksik old. Fark ettim) bazı seyelri anlıyorum artık bunun pek bir önemi yok ki.
      Bir gün gerçekten büyüdüğünü hissettiğinde iyi insanları taniyabildiginde ve karşındakide öyleyse o bağ gerçeklikten yaratılmışsa eğer ne olursa olsun kopmaz. Ama yalandan yaratılan bağ kopmaya mahkûm naçizane fikrimce.🌿🌻🦋

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Aynen öyle 🤩
      O arkadaşlıklar zorunluluk sebebiyle kurulmuştu. Sen şimdi artık gerçekten anlaşabileceğin kişileri arkadaş edinecek ve onlarla güçlü bağlar kurabileceksin 😇🧚‍♀️

      Yorumla
    • AydanAriSudanDuru
      AydanAriSudanDuru
      10 ay

      Hih Kesinlikle öyle!🌀
      Boş verelim yolumuza pürüzler koyanları.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      🌸

      Yorumla
  • Yoğunbakım
    Yoğunbakım Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 73%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 451 cevap paylaştı.

    Yanlış arkadaş oldukları için.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Bu da doğru 😀

      Yorumla
  • bayrakmerve27
    bayrakmerve27 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 92%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Çünkü menfaat çıkar daha ağır basıyor

    1
    0 Yorumla
  • Utukk_aann
    Utukk_aann Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 88%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 358 cevap paylaştı.

    Menfaatler ön plana çıkınca biter

    1
    0 Yorumla
  • GrushenkaRises
    GrushenkaRises Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    10 ay

    Bireysellik daha tatlı geliyor

    1
    0 Yorumla
  • ByWαyɳe
    ByWαyɳe Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    10 ay

    Kimsenin kimseye tahammülü kalmadığı için

    1
    0 Yorumla
  • GölgedenGünceler
    GölgedenGünceler Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 652 cevap paylaştı.

    İnsanlar bencilleşiyor çünkü

    1
    0 Yorumla
  • cαssíєєє u
    cαssíєєє Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Herkes herkesin manitini flörtünü tavlıyor çünküm

    1
    0 Yorumla
  • kadınyokdertyok
    kadınyokdertyok Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    internet yüzünden sözde sosyal medy@

    1
    0 Yorumla
  • sesizlerinsesi
    sesizlerinsesi Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    10 ay

    Gerçek dostluklar kalmadığı için

    1
    0 Yorumla
  • Ustabilir
    Ustabilir Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Deger vermeyi bilmiyorumz olabilir

    1
    0 Yorumla
  • watashiomer_
    watashiomer_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 100%
    10 ay

    çıkar ilişkisi olduğu için

    1
    0 Yorumla
  • ahhbukizlar
    ahhbukizlar Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 31%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 11,9b cevap paylaştı.

    Kimse kimseyi çekmek istemiyor işte.

    1
    0 Yorumla
  • helebidinle00
    helebidinle00 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    10 ay

    İnsanlar şeref*siz o yüzden

    1
    0 Yorumla
  • DiplomalıHavuç
    DiplomalıHavuç Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 100%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Günümüz insanının ayarı bozuk

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    10 ay

    Herkes pompa derdindede o yüzden erkek kız farketmez özellikle erkek

    0
    0 Yorumla
  • Kuasarmeta14
    Kuasarmeta14 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    10 ay

    Yapay zeka gelişen teknoloji

    1
    0 Yorumla
  • Sezencik_55
    Sezencik_55 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    10 ay

    Çünkü güven azaldı

    1
    0 Yorumla
  • MarllboroRed m
    MarllboroRed Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 6,9b cevap paylaştı.

    Saygı yok artik

    1
    0 Yorumla
  • Mahsun_J
    Mahsun_J Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    10 ay

    Bende sabit kalır

    1
    0 Yorumla
  • superhamsi
    superhamsi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    10 ay

    herkes çıkarcı menfatcı olduğu için

    1
    0 Yorumla
  • BirGaripGörünmezAdam
    BirGaripGörünmezAdam Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    10 ay
    Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    beklentiler.

    1
    0 Yorumla
  • ferhatdagdelen67
    ferhatdagdelen67 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    10 ay

    Dijitalleşme kaynaklı olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • sksmsjs38
    sksmsjs38 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    10 ay

    Değer bilmeme

    1
    0 Yorumla
  • arzeha
    arzeha Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    10 ay

    samimiyet yok çünkü

    1
    0 Yorumla
  • serhat1334
    serhat1334 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    10 ay

    Mesafeler yüzünden

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(42)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Arkadaşlık ilişkileri neden kayboluyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Dostluklar neden bozulur? 6 cevap verildi
Arkadaşlık ilişkilerim neden kopuk? 2 cevap verildi
Arkadaşlıklarn bitmesi neden? 7 cevap verildi
Neden arkadaşlıklar mesafe girince bitiyor? 7 cevap verildi
Arkadaşlıkların ne sebeple bitiyor? 69 cevap verildi
Biten ilişkilerde neden dost kalınamıyor? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨