Sevgilim 5 yıldır memur ve bu zamana kadar birikim yapmamış, şimdi evleneceğiz ben takı olarak 5 bilezik ve kolye istiyorum, o da bunu çok buluyor ve tek erkek 2 kardeşler. Ben de ailen sana yapmalı diyorum, biz bilmem başlık parası o bu şu hiçbir şey istemiyoruz. Bunu da istememin sebebi evlendikten sonra satıp ev alabilmek, en azından kira stresi o da yaşamasın ben de yaşamayayım. Düğün sürecinde ben ve ailem elimizden geleni yapacağız, nişan o bu çeyiz falan biz yapacağız hatta kendi şahsi aracımı, yani kendim çalışıp aldığım aracımı da evlendikten sonra ev alırsak satmayı düşündüğümü de söyledim. Kendim aldım ama bilmiyorum, bu konuda anlaşamıyoruz sanırım ve bu beni sinir ediyor.
12 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer