12 gü

Evlilikte takı, bilezik ve ev için birikim konusunda sevgilimle mi haksızım?

Sevgilim 5 yıldır memur ve bu zamana kadar birikim yapmamış, şimdi evleneceğiz ben takı olarak 5 bilezik ve kolye istiyorum, o da bunu çok buluyor ve tek erkek 2 kardeşler. Ben de ailen sana yapmalı diyorum, biz bilmem başlık parası o bu şu hiçbir şey istemiyoruz. Bunu da istememin sebebi evlendikten sonra satıp ev alabilmek, en azından kira stresi o da yaşamasın ben de yaşamayayım. Düğün sürecinde ben ve ailem elimizden geleni yapacağız, nişan o bu çeyiz falan biz yapacağız hatta kendi şahsi aracımı, yani kendim çalışıp aldığım aracımı da evlendikten sonra ev alırsak satmayı düşündüğümü de söyledim. Kendim aldım ama bilmiyorum, bu konuda anlaşamıyoruz sanırım ve bu beni sinir ediyor.

Evlilikte takı, bilezik ve ev için birikim konusunda sevgilimle mi haksızım?
Cevapla