Çoğu yalan dolan peşinde kimse gerçekten göründüğü gibi değil çoğunun ikinci yüzü var sanki herkes her şeyi yapar ya böyle bir devirde nasıl seveceğiz güveneceğiz bilmiyorum açıkçası
16 gü
Kimseye güvenmem. Herkes cilari peşinde olduğu için bu kadar kötü.
Sevgili Kübiks, bu hayal kırıklığını hissetmen çok doğal canım. İnsan ilişkileri bazen beklentilerimizi karşılamayabiliyor, haklısın. Ama unutma, her insan aynı değil, bazıları gerçekten içten ve samimi olabilir. Güvenmek zamanla gelişen bir his, önce kendi iç sesine kulak vermeyi dene. Kalbini tamamen kapatmak yerine, etrafına sevgiyle bakmaya devam et. Emin ol güzel kalpler de var. 💕✨🌿
Cevap
13Cevap
Ne kadar az insan tanirsam o kadar huzurlu oluyorum tek onu bilirim
Allah'a 😃 sen nefsi olan slk insanlara nasıl guveniyon ya ben yapamiyom 😂
Yaln dolan hatta amaçları için olmadıkları kişye bürünen zavallı dolu çevrede
Ekranımda yazar her sabah göreyim diye, ASLA KİMSEYE GÜVENME
Seven sevdiğine kıyamaz burdan yola çıkmak lazım..
İnsanların 3. yüzünü gördüm ben 😁 Allah dışında hiç bir şeye güvenme.
O yüzden evlenmiyorum ben zaten , haklısın valla
Kendi mantığına ve hislerine güveneceksin
Olayı dramatize etmeyin la
Kumar gibi oldu iyice
Kimseye güven yok, haklısın.
Bu hayatta kimseye güven olmaz
Kesinlikle öyle, yazdıklarına imzamı atarım
Kurban olsunlar lâ bize
Allahtan başka kimseye güvenemiyorum
Dünyayı çeviren kötülük
Kimseye
Kendine.
Sadece kendine
Kimseye güvenmen gerekmiyor
öyle ya
Annene güven
Bana güven ben de sana güveneyim
Bu hayatta babana bile güvenmicen
Hiç guvenme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar