12 gü

Ablamın evinde para ve yiyecekleri bu kadar kısıtlaması sizce normal mi?

Arkadaşlar ben birkaç aylığına ablamın evine geldim kendisi bekar tek yaşıyor ve devlet memuru ben çalışmıyorum memurluğa hazırlanıyorum onun evinde mesela içecek alıyor sıcak havalar sonuçta içiyorum sen çok fazla içiyorsun içme daha fazla diyor 6'lı dondurma alıyor 2 tanesini yemişim tamam sen daha başka yeme diyor bana her ay sadece 1000 TL veriyor dün bir şey için 800 lira verdi 200'ü de sonra veririm başka vermem sen nankörsün diyor ya aramızda 1 yaş var sanki beni bu yaşa kadar o doyurmuş gibi davranıyor. Normal mi sizce bu yaptıkları

Ablamın evinde para ve yiyecekleri bu kadar kısıtlaması sizce normal mi?
Cevapla