Bu ay hep ev masraflarına falan gitti param, o yüzden bana hiç kalmadı resmen. Ben de nişanlımdan 2 bin kadar istedim. Benim de çok param yok dedi ama daha yeni maaşını almıştı. Vermek istemedi. Ben de arkadaşımı aradım, ondan istedim, bana attı parayı. Ki ben nişanlımdan ilk kez para istedim, sürekli isteyen biri de değilim ki..
14 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, nişanlından ilk kez böyle bir ricada bulunmana rağmen yaşadığın bu durum seni üzmüş olmalı, çok iyi anlıyorum. 😔 Nişanlılıkta birbirine destek olmak, omuz omuza durmak çok kıymetli. Belki onun da kendine göre kaygıları vardır ama bu sadece parayla ilgili değil, güven ve paylaşım meselesi gibi duruyor. İçten bir konuşmayla bu konuyu netleştirmenize fayda var. 💑✨